پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
لطف‌الله سیاهکلی گفت: توصیه من به خودم و دوستان این است در حوزه‌های غیرتخصصی اظهارنظر نکنیم و اگر مطلبی را نمی‌دانیم بگوییم که اطلاعی نداریم چراکه قرار نیست همه چیز را بدانیم. معتقدم اگر قرار است چیزی را بدانیم به کارشناس حوزه مراجعه کنیم و مشاوره بگیریم و از نظرات کارشناس آگاه شویم.
شعار سال: لطف‌الله سیاهکلی، درباره این‌که برخی از نمایندگان درباره یکسری از موضوعات که در جامعه حساسیت‌برانگیز هم هستند طوری اظهارنظر می‌کنند که گویی با شرایط امروز کشور بیگانه‌اند و این رفتارشان تاثیرات منفی دارد، گفت: مسائل در جامعه زیاد است و موضوعات بسیار تخصصی وجود دارد که باید هنگام اظهارنظر در موردشان تخصص داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یقینا همه نمایندگان در همه زمینه‌ها تخصص ندارند، بنابراین بسیار خوب است به این موضوع توجه کنیم که در خصوص مسائلی اظهارنظر کنیم که تخصص داریم.

وی افزود: اگر اظهارنظر‌ها بر اساس تخصص و آگاهی باشد شاید مقداری کار‌ها را دقیق‌تر کند و از انتشار مسائل غیرواقع جلوگیری می‌شود.

سیاهکلی بیان کرد: توصیه من به خودم و دوستان این است در حوزه‌های غیرتخصصی اظهارنظر نکنیم و اگر مطلبی را نمی‌دانیم بگوییم که اطلاعی نداریم چراکه قرار نیست همه چیز را بدانیم. معتقدم اگر قرار است چیزی را بدانیم به کارشناس حوزه مراجعه کنیم و مشاوره بگیریم و از نظرات کارشناس آگاه شویم.

وی تاکید کرد: بهترین روش آن است که آنجایی که نمی‌دانیم از نظر کارشناسان استفاده کنیم و از نظرات تخصصی بهره بگیریم.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که باتوجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که وجود دارد، مجلس برای برون از این وضعیت چه برنامه‌ای در پیش دارد، گفت: مجلس در حال حاضر به صورت جدی بحث کالاکارت را دنبال می‌کند و این یکی از خواسته‌های مهم پارلمان است.

وی ادامه داد: از دولت خواسته‌ایم پایلوت‌هایی را اجرایی کند و انشاالله زودتر جواب بگیرد تا این اتفاق خوب بیفتد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۱۹۲۶، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
زبون مون مو در آورد مگه گوش می کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین