پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر فرمودند: ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ در اجرای دسته‌جمعی، راز اثرگذاری استثنائی سرود‌های مذهبی و ملّی در همه جای جهان است و بحمدالله ذوق و سلیقه و هنر ایرانی، در این بخش هم توانسته است کشور عزیز ما را در شمارِ سرآمدان قرار دهد.
شعار سال: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، سرود را از ظرفیت‌های هنری گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی و عملی و کشور ایران را از سرآمدان این حوزه توصیف کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

سرود یکی از ظرفیت‌های هنری گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی و عملی است.

ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ در اجرای دسته‌جمعی، راز اثرگذاری استثنائی سرود‌های مذهبی و ملّی در همه جای جهان است و بحمدالله ذوق و سلیقه و هنر ایرانی، در این بخش هم توانسته است کشور عزیز ما را در شمارِ سرآمدان قرار دهد.

اکنون با تشکر از دست‌اندرکاران ترویج سرود، آنان را به زبده‌گزینی در همه‌ی اجزاء سه‌گانه‌ی یادشده و نیز پرهیز از دنباله‌روی‌های زیانبار و نیز انتخاب موضوعات ارزشی اسلامی و انقلابی و ملّی توصیه می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله

سیّدعلی خامنه‌ای


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۲۲۰۰۰۸۶۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین