پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
اعلام کرده اند که ‍ ۱۱ میلیون مشترک برق مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند؟! فقط می‌گوییم ان شاالله که راست گفته باشید. مثل الگوی مصرف ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه نباشد. واقعا برخی از ادعا‌ها را فقط با تک کلمه خجالت می‌توان هضم نمود. توانیر بجای تاکید روی جبران کمبود ۷ هزار مگاواتی برق سالیانه با نیروگاه سازی و افزایش بهره وری در دو وسیله اصلی غیر استاندارد در مصرف برق (کولر و یخچال) و تحمیل استاندارد‌های اجباری در تولید و واردات این دو محصول، فقط توجیه می‌کند و تبلیغ. آقایان تا کی می‌توانند با این رویکرد، جلو بروند؟ به زودی پیامد‌های امنیتی کم کاری‌ها و اهمال صنعت برق کشور از جهت اثرگذاری روی تولید سیمان و ذوب فلزات، اشتغال و بیکاری در صنایع، افزایش قیمت‌ها خصوصا قیمت مصالح ساختمانی، صادرات و تامین امنیت با سیم‌های برق و مواردی همانند را افشا خواهیم کرد. باشد تا نهاد‌های امنیتی به اهمال‌ها، قصور‌ها و تقصیر‌های حاکم بر این صنعت حساس شده و الزام و اجبار به تحول در صنعت برق کشور، رقم بخورد.
شعار سال: گرمای هوا باعث شده تا حد نصاب مصرف برق کشور دیروز ۲۸ تیرماه برای سومین بار در سال جاری شکسته شده و به مرز ۶۹ هزار مگاوات نزدیک شود، وضعیتی که حاکی از گذراندن روز‌های سخت برای تلاشگران صنعت برق است.

دیروز به تعبیر سخنگوی صنعت برق، سخت‌ترین روز این صنعت بود که با تلاش و زحمت فراوان تلاشگران این عرصه و با همراهی مردم، شبکه برق با وجود فشار گرما و افزایش میزان مصرف، برق مشترکان را به صورت پایدار تامین کرد.

شکسته شدن رکورد مصرف برق کشور برای سومین بار در حالی رقم خورد که در سال گذشته با میزان مصرف حدود ۶۷ هزار مگاوات، شاهد خاموشی‌های گسترده و ناگهانی بودیم.

بر اساس این گزارش، امسال با توجه به ناترازی‌های موجود در بخش تولید و مصرف برق، نگاه وزارت نیرو برطرح‌های مشوق محور و جلب همراهی مردم بیشتر بود که در این زمینه مردم نیز با همکاری بی‌نظیر خود با صنعت برق، باعث کمک به این صنعت خدمت‌رسان شدند به‌طوریکه از میان ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده، حدود ۴۰ درصد از مشترکان یعنی (۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک) تاکنون مشمول پاداش صرفه جویی شده‌اند.

همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده، با وجود افزایش دمای حدود ۲ درجه‌ای تیرماه نسبت به سال گذشته و رشد بیش از ۲ هزار مگاواتی میزان مصرف برق، شبکه در حالت پایدار بوده است و این موضوع حاصل ماه‌ها و ساعت‌ها تلاش و برنامه‌ریزی مدیران صنعت برق در حوزه‌های مختلف و نیز مشارکت بخش‌های مختلف مصرفی به‌ویژه مشترکان خانگی بوده است که تلاش می‌شود این روال تا پایان فصل گرم سال تدوام داشته باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۶۸۴۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
مثلا دلتون خوشه روشنگری می کنید. یک مشت مدیر و کارمند حقوق بگیر ماهیانه که دغدغه پیشرفت ندارند که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین