پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
در حالی استعفای فرماندار اهواز مطرح می‌شود که در روز‌های گذشته لغو برگزاری کنسرت تا اطلاع ثانوی در اهواز توسط شورای تامین به ریاست فرماندار اهواز خبر ساز شده بود. برخی از فعالان رسانه‌ای استان از عدم رضایت استاندار خوزستان از تصمیم شورای تامین اهواز در خصوص لغو کنسرت خبر داده‌اند. از سوی دیگر استعفای فرماندار اهواز و طرح انتقادات به صورت علنی، نشان از اختلاف در میان نیرو‌های اصولگرایان در استان خوزستان دارد.
شعار سال: مسعود فلاحی اظهار کرد: خرداد ماه استعفای خود را تقدیم استاندار کردم که وی بررسی این استعفا را به بعداز سفر حج خود موکول کرد.

وی دلیل استعفای خود را سنگ اندازی عده‌ای از عناصر دولت دوازدهم که هنوز هم سرکار هستند، دانست ذکر کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند دولت سیزدهم موفق باشد. این افراد به طور مستمر در امور و فعالیت‌های فرمانداری دخالت کرده و مانع پیشرفت کار‌ها می‌شدند.

فرماندار مستعفی اهواز عنوان کرد: متاسفانه مشکلات زیادی بر سر راه من به عنوان فرماندار اهواز ایجاد کردند و برخی تلاش داشتند تا زحمات و کار دولت را زیر سوال ببرند و حتی در عزل و نصب‌های فرمانداری هم دخالت می‌کردند.

وی گفت: همین افراد پس از انتصاب ۲ معاون و بخشدار مرکزی اهواز مانع فعالیت آن‌ها شدند. استاندار خوزستان بعد از بازگشت از حج و طرح مجدد استعفایم در نهایت امروز با این استعفا موافقت کرد.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید اهواز تصریح کرد: سعیدی نیا به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اهواز از سوی استاندار مشخص شد و فردا مراسم معارفه و تودیع برگزار می‌شود.

فلاحی که سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز و سپاه باغملک را دارد، اظهار کرد: از یکم مرداد ماه درخواست برگشت به محل خدمت سابق خود در سپاه را داده ام و باید به فعالیت قبلی خود برگردم.

در حالی استعفای فرماندار اهواز مطرح می‌شود که در روز‌های گذشته لغو برگزاری کنسرت تا اطلاع ثانوی در اهواز توسط شورای تامین به ریاست فرماندار اهواز خبر ساز شده بود.

همین امر موجب شده است در فضای مجازی مطرح شود که موافقت استاندار خوزستان با استعفای فرماندار اهواز بی‌ارتباط با تصمیم لغو برگزاری کنسرت نیست.

در این راستا حتی برخی از فعالان رسانه‌ای استان از عدم رضایت استاندار خوزستان از تصمیم شورای تامین اهواز در خصوص لغو کنسرت خبر داده‌اند.

شایان ذکر است که خلیلیان استاندار خوزستان از ماه گذشته در عربستان و در مراسم حج بسر می‌برد.

از سوی دیگر استعفای فرماندار اهواز و طرح انتقادات به صورت علنی، نشان از اختلاف در میان نیرو‌های اصولگرایان در استان خوزستان دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۵۶۰۸۷۸، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین