پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۸۱۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر از هوش رفت.وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر عادل آذر،در مراسم حضور داشت.
شعار سال: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر دوشنبه به عنوان نماینده رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر عادل آذر، به دهلران سفر کرد و در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری دکتر عادل آذر در دهلران ،به علت گرمای بیش از حد هوا، از هوش رفت. نوری با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شد.
معصومه نیازی رئیس بیمارستان شهدای دهلران در خصوص این رویداد اظهار کرد،  وزیر آموزش و پرورش هم اکنون در بخش درمان سرپایی بیمارستان شهدای دهلران تحت مراقبت هستند.در حال حاضر وضعیت جسمانی وزیر آموزش و پرورش مساعد گزارش شده و مشکل خاصی وجود ندارد.


تعداد بازدید : 96
 
حاشیه های مراسم تدفین دکتر عادل آذر : 
مراسم استقبال از پیکر پرفسور عادل آذر همراه با تیراندازی هوایی و گل مالی خودروهای مشایعت کننده بعنوان یک رسم سنتی در دهلران ، همراه بود. 
 
تعداد بازدید : 55
 
مراسم تدفین عادل آذر و بی هوش شدن یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۴۲۹۵، www.mashreghnews.ir / سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
خدا رحمت کند. انسان شریفی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین