پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری مزایده‌های اخیر این شرکت اظهار داشت: قانون به صراحت می‌گوید واگذاری اماکن عمومی و دولتی باید از طریق مزایده باشد.

شعار سال:  علیرضا عاصم‌یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری مزایده‌های اخیر این شرکت اظهار داشت: قانون به صراحت می‌گوید واگذاری اماکن عمومی و دولتی باید از طریق مزایده باشد. تعریف مزایده هم یعنی اینکه تمام مشخصات و شرایط داخل سایت گذاشته شده و متقاضی به صورت الکترونیکی و با استفاده از توکن، کل مدارک و تضامین و قیمت‌های خود را بارگذاری کند. این یعنی هیچکس چه متقاضی چه عرضه کننده هیچ دخل و تصرفی در اتفاقات ندارد و احتمال تبانی را به صفر می‌رساند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: ما مزایده‌ای که قانون گفته است را برگزار کردیم، سه نفر در این مزایده‌ها برنده شدند که اتفاقا یکی از آن‌ها وابسته به زیرمجموعه‌های دولت است، حالا قیمتی که مشخص شده از سنوات سابق خیلی بیشتر است. بدون شک هر بخش خصوصی یا شبه دولتی در مزایده‌ای شرکت می‌کند که بخواهد بهره مالی ببرد، پس پرواضح است که ارزش واقعی این مکان دولتی بالاست.

وی ادامه داد: مزایده می‌گوید هر کسی از واجدین شرایط، قیمت بالاتر داد برنده است. مزایده شفاف و کاملا الکترونیکی با حضور نمایندگان مراجع ذیصلاح برگزار شد.


عاصم‌یوسفی اظهار داشت: آنچه در قیمت موثر است پارامتر‌هایی است که اقتصاد مشخص می‌کند مثل تورم. ما سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تعزیرات حکومتی داریم که بسیار جدی مراقب قیمت‌گذاری هستند، ضمن اینکه ما هم در قرارداد برای برندگان مزایده، شرط قیمت مصوب را گذاشته‌ایم. حتی فراتر از این، در قرارداد مشخص کردیم باید با فدراسیون مربوطه همکاری هم بکنند و حتی در صورت لزوم و دستور مقام عالی ورزش، در برهه‌های مشخص، زمین را به صورت رایگان در اختیار بگذارند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خاتمه افزود: افزایش درآمد در این شرکت باعث می‌شود مشکلات جاری ورزشگاه‌های کشور، رسیدگی و مرتفع شده و در جای جای کشورمان، مردم عزیز ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شان ایران اسلامی داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۳۰، کدخبر:۱۳۲۰۷۲۲، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین