پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
امام جمعه آبیک انتشار نامه دادستان قزوین به فرمانداری غیرقانونی و غیراخلاقی دانست و گفت: متاسفانه مسئولین موارد اصلی را فراموش کرده‌اند و به حاشیه می‌پردازند.
شعارسال: حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در گفت و گوی با شاخصبا اشاره به لغو سخنرانی صادق زیباکلام در دانشگاه آزاد قزوین گفت: آقای زیباکلام در برهه‌های مختلف دارای حواشی متعدد بوده است؛ این فرد حتی دوران سازندگی را به دوران چاپندگی لقب داده بود.

وی با بیان اینکه اقدام دادستان عمومی و انقلاب استان در راستای لغو سخنرانی صادق زیباکلام در قزوین مورد تایید است، گفت: انتشار نامه دادستان قزوین به فرمانداری در رسانه‌ها و فضای مجازی غیرقانونی و غیراخلاقی است.

وی با تاکید بر جلوگیری از چنین اقداماتی در آینده، افزود: باید افرادی که دست به انتشار این نامه زده‌اند توبیخ و با آن‌ها برخورد جدی شود.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین موضوعات اصلی را فراموش و به حاشیه‌ها می‌پردازند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه انسان باید ابتدا حق را بشناسد و بعد صاحب حق را، اذعان داشت: این آقایان معیار حق و باطل را رها کرده‌اند و جناح‌هایشان معیارهای آن‌ها را تعیین می کند.

وی ابراز کرد: چه دلیلی برای عدم تمکین از دستور دادستان به عنوان یک مقام امنیتی وجود دارد؟ آیا جز مسائل جناحی مسئله دیگری می‌تواند باشد؟

امام جمعه آبیک با بیان اینکه مدیران و دستگاه‌ها باید در برقراری امنیت جامعه متحد و از یکدیگر حمایت نمایند، افزود: اگر قرار بر تبعیت نکردن از قانون باشد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان تاکید کرد: مسئولین به جای درگیری و ایجاد حواشی، به مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری که گریبان گیر مردم شده است، بپردازند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 957491، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین