پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
«اسحاق هرتسوگ» رئیس اسرائیل امروز (سه شنبه) با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه طی تماس تلفنی گفتگو کرد. این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که ماهواره ایرانی «خیام» در یک همکاری مشترک با کشور روسیه، از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان توسط ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شد.
شعار سال: «اسحاق هرتسوگ» رئیس اسرائیل روز سه شنبه با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه طی تماس تلفنی گفتگو کرد.

در بیانیه‌ای که دفتر «هرتسوگ» منتشر کرد، آمده است که پوتین، رئیس جمهور روسیه تعهد شخصی خود را به بزرگداشت هولوکاست و بر مبارزه با یهودی ستیزی تاکید کرد.

روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشور‌های غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.

این بحران به وضوح در پرونده آژانس یهود در روسیه که در حال حاضر سیر قضایی را برای تعطیلی فعالیت‌های خود در روسیه طی می‌کند، مشهود شد.

این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که ماهواره ایرانی «خیام» در یک همکاری مشترک با کشور روسیه، از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان توسط ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شد.

بر اساس گزارش شبکه ۲۴، اسرائیل این تماس تلفنی از سوی هرتسوگ رئیس این رژیم به درخواست نخست وزیر و با هماهنگی وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل انجام شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۹۴۵۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین