پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
در پی انتشار اخباری از مشکلات تعاونی مسکن فاتحان فجر شهرستان قزوین ، گپی با برخی از اعضای این تعاونی زدیم که نکان جدید و جالبی دستگیرمان شد که شنیدن آنها خالی از لطف نیست . شما هم بخوانید و لذت ببرید .
شعارسال: ما که حسابمان ضعیف است ولی ، هر کس از این حساب و کتاب سردرآورد به ما هم یاد بدهد ، البته حق الزحمه کامل محفوظ است با شیرینی مخصوص !!!

در ابتدای سال 93 تعاونی به یکی از مسئولین اعلام می کند که ساخت و ساز در یکی از پروؤه های این تعاونی برآورد متر مربعی کمتر از چهارضد هزار تومان دارد . تعاونی حدود 7 الی 8 ماه بعد نامه دیگرزی به یکی از بزرگان استان می نگارد که عده ای دارند شلوغ می کنند و نشر اکاذیب می نمایند و ما بررسی کردیم و سهم آورده اعضا و تسهیلات و هرچه داشته ایم را صرف کرده و کارهای انجام شده را که حدود 95 % بوده محاسبه کرده ایم و نهایتا قیمت تمام شده هر متر مربع از همان پروژه کمتر از سیصد و پنجاه هزار تومان شده است . شما در جریان باشید که برخی از اعضا تشویش اذهان عمومی کرده و می گویند که ما گران فروشی کرده و ایم و کذا و کذا .

القصه در حالیکه تقریبا تمامی واحد ها قبل از نامه دوم ساخته شده و تنها محوطه سازی و تکمیل پارکینگ ها باقی مانده بوده و آنهم شامل همان حدود 5 % کار باقی مانده بوده است ، عزیزان دلسوز و خدمتگذار ، همان ها که می گفتند اعضا نشر اکاذیب می کنند حدود یکسال بعد اعضا را محکوم کرده اند به اینکه «««« بنا متر مربعی هفتصد و نود هزار تومان تمام شده است »»»»»» خوب اعداد را دقت کنید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حدود 5 % کار باقی مانده ، توانسته قیمت تمام شده کار را بیش از دو برابر افزایش دهد !!!!!! خدا وکیلی ، شعبده از این حیرت انگیز تر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاکنون چنین معجزه ای دیده اید ؟؟؟؟؟؟ از تمامی اساتید دارایی و دیوان محاسبات و جامعه رسمی حسابداران و کارشناسان رسمی دادگستری و حسابرسان و هرکس که دستی در حساب و کتاب دارد استدعا داریم ، این ضرب و تقسیم ساده را برای ما آنگونه که یک خنگ بفهمد ، آموزش دهید تا ما از گمراهی بدرآییم .

اگر چنین کنید یک عمر ما را مدیون خود و دانشتان نموده اید .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ فاتحان فجر، تاریخ انتشار: شنبه 15 آبان 1395، کدخبر: - ، www.fatehanefajr.persianblog.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین