پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
خطاب به جناب معاونیان وعاظ نه چندان معروف با اظهارات خارج از ادب علیه علی کریمی می‌گوییم: حاج آقا! حالا که خودتان سر بحث را باز کردید و جواب سوال تان را هم گرفتید و مدام هم در منابر خویش، مردم را به کمک به مستمندان دعوت می‌کنید به این سوال پاسخ دهید: "بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟"
شعار سال: حجه الاسلام حامدرضا معاونیان که بعد از توهین به علی کریمی، بیش از پیش شناخته شده است، در نقد سخنان علی کریمی گفته است: "دلت برای فقرا می‌سوزه؟ چیکار کردی برای فقرا؟ بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟ "

این عین عبارات اوست و هر چند علی کریمی به او در این خصوص پاسخ نداده، ولی افراد دیگری پیشتر اطلاعانی درباره اقدامات خیرخواهانه وی در کمک به نیازمندان منتشر کرده اند که به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم:

۱ - در دوران کرونا و آنلاین شدن مدارس که بسیاری از دانش آموزان به دلیل نداشتن امکانات دیجیتال، محروم از آموزش بودند، علی کریمی مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تبلت به کودکان مناطق محروم اختصاص داد.

۲ - در جریان سیل سیستان و بلوچستان، علی کریمی هزینه ساخت یک مدرسه و ۳ خانه در روستا‌های سیل زده را از جیب خود پرداخت.

۳ - علی کریمی دستکم در دو نویت، مقادیر زیادی تجهیزات ضد کرونایی با هزینه شحصی به استان گیلان ارسال کرد تا بین نیازمندان و مراکز درمانی توزیع شود.

۴ - این فوتبالیست کشورمان محموله‌های متعددی از غذا، دارو و اسباب بازی خریده و به روستا‌های محروم در استان زنجان ارسال کرده است.

۵ - و موارد متعدد دیگری که با توجه به روحیه علی کریمی در مخفی نگه داشتن کار‌های خیریه اش، اطلاع دقیقی از آن‌ها نداریم (و این چند مورد هم توسط دیگران اطلاع رسانی شده و نه خود علی کریمی).

حال خطاب به جناب معاونیان می‌گوییم: حاج آقا! حالا که خودتان سر بحث را باز کردید و جواب سوال تان را هم گرفتید و مدام هم در منابر خویش، مردم را به کمک به مستمندان دعوت می‌کنید به این سوال پاسخ دهید که خود شما شخصاً و از جیب خودتان چقدر به فقرا کمک کرده اید؟

به قول خودتان: "بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟ "


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۴۲۰۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
مردم هم مشتاقن ببینن حاج آقا چه کرده تا حالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین