پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
طبق شواهد مردم محلی امروز صبح نیز تلف شدن ماهیان دریاچه نمک بندرماهشهر برای سومین بار در هفته‌های اخیر باعث گلایه مردم از دستگاه‌های متولی شده است.

شعار سال: مرگ ماهیان دریاچه نمک بندرماهشهر برای سومین بار در هفته‌های اخیر رخ می‌دهد و در دفعات قبلی طبق گفته مسئولین چندین هزار ماهی تلف شده است.

اداره محیط زیست استان خوزستان کاهش اکسیژن و گرمای هوا را عامل این اتفاق دانست و نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی وجود آمونیوم نیترات که در آزمایش‌های اولیه تایید شده بود را دلیل مرگ ناگهانی ماهیان عنوان کرده است.

آمونیوم نیترات ماده اولیه کود کشاورزی است و باید بررسی شود کدام شرکت تولید کننده کود کشاورزی و آیا این مورد عامل تلف شدن ماهیان است.

تولید اسید نیترات را نیز از دیگر عوامل مرگ ماهیان می‌توان عنوان کرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد شرکت‌هایی که این مواد را تولید می‌کنند اندک است و می‌توان با پیگیری‌های دقیق، عامل این اتفاق را شناسایی کرد.

عدم پاسخگویی موثق اداره محیط زیست استان خوزستان و انتشار یک بیانیه، تنها اقدام این اداره برای این موضوع مهم، حیاتی و فاجعه محیط زیستی بوده و مدیران این ادراره تصمیم بر سکوت نسبت به مرگ ماهیان دریاچه نمک بندرماهشهر گرفته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:14010531000550، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
بیچاره ماهیااااا ! اونا هم در امان نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین