پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
ضمن تشکر از کار‌های خوبتان، متاسفیم از این تواتر و عدم استقلال نظر و نداشتن توان دفاع از حقوق زنان. متاسفیم که قادر نیستید در چارچوب‌های شرع، قانون و عقل، از حقوق زنان این کشور بشکلی شایسته و منطقی، دفاع کنید. خجالت می‌کشیم یک روز از شما می‌شنویم که فضای ورزشگاه مناسب نیست و فردا می‌شنویم که مشکلی وجود ندارد. با تداوم این شیوه انفعالی بشدت مراقب دین و دنیای خودتان باشید. نمی‌شود هم به گندم ری فکر کرد و هم در خط امام بود. لطفا دو واحد حقوق اساسی، حقوق زن در اسلام و توسعه مبتنی بر توانمندی زنان، پاس کنید. ما بر معصومه ابتکار انتقادات بنیادین داشته و داریم، امید داشتیم که با حضور شما، معاونت از این سطح انفعالی خارج شود. اما گویا توانمندی‌های لازم در شما هم نیست. بدلیل اهمیت حوزه، آماده همکاری می‌باشیم.
شعار سال: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: برای حضور زنان در استادیوم آزادی برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تلاش شده تا زیرساخت‌ها آماده و بازی خوب و سالمی برگزار شود.

انسیه خزعلی درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای نخستین بار گفت: دولت جمهوری اسلامی می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

وی افزود: در بازی ایران و عراق هم تلاش شد زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی آماده شود که البته بازی سالم و خوبی برگزار شد. حضور زنان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تصمیمی است که دولت و شورای تامین می‌گیرد و امیدواریم به نتیجه خوبی ختم شود.

معاون رئیس‌جمهور در پایان در پاسخ به این پرسش که شما در بازی ایران و عراق در ورزشگاه بوده و عنوان کردید فضا به نظر مهیاست، افزود: به عنوان مسئول وظیفه داشتم در مکان‌هایی که دختران حضور پیدا می‌کنند و دولت شرایط حضورشان را فراهم می‌کند، حضور داشته باشم و فقط شنونده نباشم، بلکه زوایای امر را ببینم تا اگر مشکلاتی هست از نزدیک لمس کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت غیررسمی وارد ورزشگاه شوم و همه بخش‌هایی که زنان باید استفاده می‌کردند را دیدم. شرایط خوبی فراهم شده بود، وسایل حمل و نقل و امکانات دیگر مانند حفاظت و امنیت بانوان فراهم بود. حتی به خاطر فاصله‌گذاری صدایی از بخش مردان به بانوان نمی‌رسید و آرامش خاطری برای بانوان که در حریم مناسب هستند، فراهم می‌کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۶۰۲۰۱۸۶۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین