پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
ماه هاست که شاهد سوانح هوایی در کشور بدلیل ترکیدن تایر هواپیما هستیم. از فرودگاه مشهد گرفته تا تهران و حالا هم فرودگاه زاهدان. آیا سازمان هواپیمایی کشوری، می‌خواهد به سکوت دنباله دار خود در این خصوص ادامه دهد.

شعار سال: سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.

وی افزود: بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر بر روی باند، تحقیقات بر روی علت بلند شدن دود انجام می‌شود.

سخنگوی ایران ایر گفت: پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند.

قربانعلی ادامه داد: برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود و مشکلی در این خصوص پیش نیامده و مسافران نترسیده‌اند؛ در شرایط خوبی کار پیش رفته و لاستیک هواپیما تعویض شده است؛ این هواپیما آماده انتقال مسافران پرواز زاهدان به تهران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پارسینه، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۷۹۰۰۵۸، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
تا حادثه اتفاق نیفتد کسی گوشش شنوا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین