پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
حاشیه‌های زیادی از نوع برخورد‌های خاص ساداتی نژاد و تیم همراه با حوزه خبر و خبرنگاران شنیده ایم. اگر لازم باشد نیز بر اساس اختیارات قانونی حوزه رسانه، درخواست لیست رسانه‌ها و خبرنگاران حمایت مالی شده توسط این وزارتخانه را درخواست خواهیم کرد و در صورت عدم تمکین، پیگیری حقوقی و قضایی لازم صورت می‌پذیرد. اما همه برخورد‌های قهری بیان شده را کنار بگذارید و بچسبید به له کردن میکروفن خبرنگار در استان خراسان شمالی و عدم پاسخگویی به سوال؟ حاشیه داستان هم جذاب‌تر از اصل داستان است؟ فرد کنار وزیر می‌پرسد این چه سوالی است که می‌پرسید؟ کسی نیست به ایشان بگوید به تو چه؟

شعار سال: خبرنگار در خصوص انتصاب دکتر محمدعلی شجاعی استاندار قبلی استان خراسان شمالی (دوره مسئولیت: ۷ آذر ۱۳۹۷ – ۱۰ آذر ۱۴۰۰) به ریاست سازمان امور اراضی کشور در وزارت جهادکشاورزی و شاخص‌های انتصاب (دوره مسئولیت:۱۸ دی ما ۰، ۱۴۰۰ - ۸ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت حدود هفت ماه) و علل برداشتن وی (جایگزینی با صفدر نیازی شهرکی)، از ساداتی نژاد می‌پرسد. وزیر محترم جهادکشاورزی با له کردن میکروفن خبرنگار و با لبخندی ساختگی از کنار خبر رد می‌شود و فرد همراه وزیر کاسه داغ‌تر از آش شده و می‌گوید، این چه سوالی است که می‌پرسید؟


اما چند سوال:
*** چرا ساداتی نزاد در خصوص انتصاب مدیر ارشد دولت روحانی و شاخص‌های ویژه احتمالی در او برای ریاست سازمان امور اراضی، توضیح نداد؟ (لازم به ذکر است که: محمدعلی شجاعی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری رشته جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری است. محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، سرپرست استانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بوده‌است).


*** چرا ساداتی نزاد بشکلی زشت، اقدام به له کردن میکروفن خبرنگار کرد؟ شبیه این کار با پرت کردن میکروفن توسط عباس آخوندی در دولت قبل انجام شده بود. چقدر زشت و چقدر غیر حرفه ای.


*** همراه وزیر چرا کاسه داغ‌تر از آش شده و می‌گوید این چه سوالی است که می‌پرسید؟ اصلا ایشان چه کاره باشند که حق سوال از سوال خبرنگار را داشته باشند؟


منتظر توضیحات وزارت جهادکشاورزی (شما بخوانید توجیهات احتمالی) و شخص ساداتی نژاد هستیم.

تعداد بازدید : 56


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
گیجه که این بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
بگو از کجا اومده و چه فرهنگی داره تا بهت بگم طبیعه رفتارش یا غیر طبیعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
حالا حالاها مونده تا شما این آقا رو خوب بشناسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
گاگول بازی درآورده جوگیر بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
0
رئیسی، این رو از کدوم محفل شناسایی و استخراج کردی؟ سطح غنی سازی اش خیلی بالاست . فرت فرت توپق می زنه و همه خودتون رو به نشنیدن می زنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین