پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از تحویل ۹۰۰ هزار گذرنامه به زائران اربعین تا امروز خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی دقیق و دفع به موقع تهدیدات احتمالی در تلاشیم زائران اربعین در سلامت و آرامش کامل قرار داشته و سفر ایمنی را سپری کنند.

شعار سال: سردار شرقی از تحویل ۹۰۰ هزار گذرنامه به زائران اربعین تا امروز خبر داد و گفت: از یک میلیون و ۷۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه به دفاتر پلیس گذرنامه سراسر کشور، تا امروز ۹۰۰ هزار جلد از آن‌ها آماده و تحویل زائران اربعین شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور به پیشگیری از سرقت در حوزه خودرو‌ها و وسایل زائران به عنوان یکی از ماموریت‌های مهم ایام اربعین پلیس اشاره کرد و افزود: در بحث جلوگیری از قاچاق کالا و مقابله با ورود و خروج ارز‌های جعلی و مواد مخدر، پلیس بدون هیچ اغماض آماده مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های احتمالی در این حوزه‌ها است.

سردار شرفی مدیریت و تامین امنیت ترافیکی جاده‌ها را یکی دیگر از مهمترین اقدامات زیر ساختی پلیس برای تردد زائران اربعین دانست و گفت: حضور پلیس در جاده‌ها آرامش و امنیت زائران را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه از سوی مردم به دفاتر پلیس گذرنامه سراسر کشور ثبت شده است که تا امروز ۹۰۰ هزار جلد از آن‌ها آماده و تحویل زائران شده است.

این مقام عالی انتظامی کشور از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و گفت: گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آن‌ها از شهریور ۹۱ به بعد می‌باشد به مدت ۶ ماه مهر تمدید خورده و برای سفر اربعین قابل استفاده است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:1894889، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین