پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
- استاندار قزوین گفت: در حل مشکلات واحدهای تولیدی هیچ تعللی پذیرفتنی نیست و با جدیت باید موانع تولید و رونق اقتصادی را برداریم.
شعارسال: فریدون همتی چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: برای رونق تولید باید همه دست به دست هم دهیم و با عزم جدی برای رفع موانع همت کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد باید رویکرد و نگاهمان به سرمایه گذاری تغییر کند لذا لازم است مشوق هایی برای تقویت تولید و سرمایه گذاری در استان در نظر گرفته شود که در این میان اشتغالزایی نیز اهمیت دارد.

استاندارقزوین تصریح کرد: برای تقویت تولید و رونق فضای کسب و کار در استان می بایست خلاءهای قانونی در راستای رفع موانع تولید برطرف شود و در این راستا مدیران دستگاه های خدمات رسان بایستی در جریان مشکلات و موانع واحدهای تولیدی قرار گیرند و برای حل مشکلات و رفع کمبودهایی که در مسیر تولید قرار دارد نیز مضاعف کنند.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه بایستی در راستای حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از اقدامات سلیقه ای پرهیز شود، بیان کرد: دستگاههای اجرایی مربوطه در حل مشکلات تولید و اشتغال می بایست از اقدامات سلیقه ای بپرهیزند و در حل اینگونه مشکلات هیچگونه تعللی پذیرفتنی نیست و اداره کل بازرسی استانداری بایستی بر روند این امور نظارت داشته باشد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:اجرای طرح های توسعه بایستی با برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد و با بررسی وضعیت فعلی واحدها می بایست انجام شود و در درجه اول اولویت در حفظ و حمایت از واحدهایی است که فعال هستند و در حال حاضربه تولید می پردازند.

در این جلسه مشکلات چندین واحد صنعتی و تولیدی استان پس از طرح، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص حل انها تصمیم گیری شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 آذر 1395، کدخبر: 32971 ، www.sedayeqazvin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادم شریعت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
این باید را جناب همتی از کجا درآورده اند؟ وقتی مشکلات زیرساختی وجود دارد و فعالیت ها غیر یکپارچه و جزیره ای هستند، که نمی شود معجزه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین