پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۵.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حدفاصل دارلک به مهاباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی درباره بهره برداری از ۵.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حدفاصل دارلک به مهاباد، اظهار کرد: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش‌بینی شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این طرح تا پایان فصل کاری امسال به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر توجه به توسعه راه‌های ارتباطی و جایگاه حمل‌ونقل بین‌المللی در اقتصاد استان، افزود: بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و سهولت تردد مردم از جاده‌های جنوب استان می‌شود.

حمزه لو با بیان اینکه همچنین روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار قبل از پایان فصل کاری تکمیل می‌شود، افزود: این پروژه یکی از تقاطع‌های مهم در مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور است که به سرعت اجرا می‌شود تا شاهد کاهش آمار تصادفات جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار از شهریور سال گذشته آغاز شده و منابع مالی لازم جهت تکمیل این ابنیه فنی تخصیص می‌یابد.

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار در قسمت انتهایی سه راهی محمدیار در جنوب آذربایجان‌غربی و تلاقی با کریدور بزرگراهی غرب احداث می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۹۰۷۶۲، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین