پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های سواحل مکران در استان هرمزگان، توسعه این منطقه را از اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد.

شعارسال : جاسم جادری عصر روز يكشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بندر کوهستک شهرستان سیریک اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بنادر شهرستان سیریک مسیر توسعه این شهرستان را دچار تحول می‌کند.

وی در ادامه راه‌اندازی گمرک بندر کوهستک در شهرستان سیریک را در راستای رفع محرومیت و هدیه‌ای از سوی دولت تدبیر و امید دانست و افزود: این اقدام علاوه بر ایجاد اشتغال بستر مناسبی برای رونق کسب و کار اقتصادی در منطقه است.

جادری تصریح کرد: بهره‌برداری از گمرک بندر کوهستک که از مطالبات دیرینه مردم این منطقه به شمار می‌رفت تحقق یافت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان دولت را موظف به تلاش برای تحقق مطالبات و بهره‌مندی ساحل‌نشینان هرمزگانی از امتیازات ساحل‌نشینی دانست.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: کارهای بزرگی توسط دولت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان سیریک در حال اجراست که اجرای این طرح‌ها موجب توسعه این منطقه می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 24 آبان 1394 ، کد مطلب : 917569 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین