پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
پرونده مرگ مهسا امینی از هر نوعی که باشد (قتل یا فوت) بدلیل اثرگذاری‌های بالا روی بحث امنیت ملی و هزینه زایی برای نظام، همچنین قانونمند کردن و ارتقا نظارت بر نهاد‌های واقع در هسته سخت جمهوری اسلامی ایران (قضایی، امنیتی و نظامی)، دارای اهمیت است. کم توجهی به این مسائل و حاشیه سازی برای فراموش شدن مسئله توسط افکار عمومی، هزینه‌های تکرار احتمالی این جنس حوادث را افزایش داده و مخاطره خوذسری هسته سخت و صدمه به نظام را در پی می‌تواند داشته باشد. حال آقای میرسلیم با هوش سیاسی بالا، چطور قابلیت فهم این موضوع را نداشته و بحث را به حمایت از نظام و یا تطهیر احتمالی یک تخلف ناخواسته، تقلیل وضع داده است. گام دوم انقلاب به امثال شما نیاز ندارد آقای میرسلیم. لطفا بازنشستگی زود هنگام را در دستور کار خودتان قرار دهید تا قبل از اینکه جامعه مدنی و نیرو‌های گام دومی انقلاب، بازنشسته تان کنند.
شعار سال: 
مصطفی میرسلیم:
این خصلت بی آبرویی منافقان است که سعی می‌کنند به هر بهانه‌ای با سوء استفاده از لجام گسیختگی فضای مجازی دست به آبروریزی از جمهوری اسلامی بزنند.
 
میرسلیم و میخی که سر وته به دیوار می‌کوبد!
پ. ن: جناب عبید زاکانی می‌فرمایند: "فردی میخی را سر و ته روی دیوار گذاشته بود و می‌کوبید. میخ در دیوار فرو نمی‌رفت. دیگری که شاهد این ماجرا بود، گفت:
چه کار می‌کنی؟ این میخ که برای این دیوار نیست. این میخ برای دیوار روبروست"

حال آقای میرسلیم این روضه‌ها را بهتر بود در خانه برای فرزندت می‌خواندی تا به همکاری با پلیدترین نیروی سیاسی تاریخ معاصر کشور روی نیاورد؟

آقای میرسلیم ما در ترکی ضرب المثلی داریم به این مضمون که می‌گوید «آدمی که شلوار نپوشیده به آدمی که زانوی شلوارش پاره است نمی‌خندد»
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
برچسب ها: توئیت میرسلیم درباره مرگ مهسا امینی ، مرگ مهسا امینی توسط گشت ارشاد ، فوت مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی ، واکنش مقامات به مرگ مهسا امینی ، مصطفی میرسلیم بازنشستگی خود را اعلام کند ، گام دوم انقلاب به امثال میرسلیم نیازی ندارد ، واکنش میرسلیم به ماجرای مهسا امینی ، ژینا امینی فوت کرد یا کشته شد ، ماجرای مهسا امینی ، واکنش آذری جهرمی به توئیت میرسلیم درباره مرگ مهسا امینی ، پسر میرسلیم چه کاره است ، آقای میرسلیم چه خبر از آقازاده ، آقای میرسلیم کفشهای امریکایی تان کجاست ، کفشهای خارجی میرسلیم و ادعاهای انقلابی برای مردم ، میرسلیم از مسلمانی چه می داند ، میرسلیم از مردم داری چه می داند ، ادعاهای تطهیر مابانه میرسلیم ، میرسلیم خیلی زرنگ است پسرش را جمع کند ، میرسلیم و پسرش ، نفاق از ما نیست آقای میرسلیم ، جناب میرسلیم ما منافقیم ؟ ، مردمی که شهید داده اند را منافق خطاب نکن آقای میرسلیم ، منفعت شما از جمهوری اسلامی چیست آقای میرسلیم ، آدمی که زانوی شلوارش پاره است نمی‌خندد ، ما آبروی نظام را برده ایم یا امثال پسر شما آقای میرسلیم ، همکاری پسر میرسلیم با پلیدترین نیروی سیاسی تاریخ معاصر کشور ، آقای میرسلیم هنوز کفشهایتان را فراموش نکرده ایم ، آقای میرسلیم چه خبر از همکاری های پسرتا با پلیدترین نیروی سیاسی تاریخ معاصر کشور ، پرونده پسر میرسلیم ، بازداشت پسر میرسلیم ، لطفا گندکاری پسرت رو ماست مالی نکن آقای میرسلیم ، آنان که ما را پند می دهند در خانه پسران خائن تربیت می کنند ، پسران خائن و پدران طلبکار از مردم ، آقای میرسلیم منت بر سر مردم نگذارید ، آقایانی که در جمهوری اسلامی نان به نرخ روز می خورند
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
چه کردند با انقلاب و دین خدا ،یک مت مدیر ناتوان دو رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
از بچه منافقش که برای براندازی همدست منافقین شده چه خبر ، ازاد شده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین