پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت بیان داشت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است. رئیس جمهور دستور دادند شورای عالی حج و زیارت تشکیل شود و در آنجا آسیب‌شناسی اربعین امسال و برنامه‌ریزی برای سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت. برخی از منتقدین بیان می‌کنند که عنوان داشتن چنین مباحثی نباید از زبان وزیر ارشاد صورت می‌گرفت و بهتر می‌بود که وزیر کشور یا معاون اول در این خصوص حرف می‌زد. برخی دیگر از منتقدین نیز، این شیوه بیان عملکرد‌هایی که نشانی از آن‌ها نبوده است را نوعی فرار به جلو تفسیر کرده اند.

شعار سال: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.

وی گفت: رئیس جمهور دستور دادند شورای عالی حج و زیارت تشکیل شود و در آنجا آسیب‌شناسی اربعین امسال و برنامه‌ریزی برای سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی بیان کرد: همه ما از این اتفاقی که رخ داده ناراحت و متاثر هستیم، وزیر کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی این موضوع هستند و نتیجه گزارش مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید براینکه تلاش داریم امور خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز سر و سامان گرفته و ضابطه‌مند شود، تاکید کرد: دوست داریم اینجا هم امور مربوط به اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران ضابطه‌مند شده و بدینوسیله خبرنگاران اصلی از فرعی تشخیص داده شوند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با تاکید به اینکه در حال حاضر با توجه به نیاز‌های معشیتی و حقوق و همچنین نیاز به مسکن خبرنگاران درصدد و مصمم به رفع و حل آن‌ها هستیم، اظهار داشت: تا یک سامانه جامع و کامل از اطلاعات خبرنگاران واقعی و اصلی نداشته باشیم تا خبرنگارانی که کار و فعالیت اصلی آن‌ها خبرنگاری و امور خبری ست و برخی نیز کار فرعی یا خبرنگار نیستند در حوزه‌ای کار فرعی انجام می‌دهند و ارتباط مستیقم ندارند تفکیک نشود بطور یقین در ارائه تسهیلات و ... ناعادلانه عمل خواهد شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۴۴۲۶۱، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
اصل فراخوانی مردم توسط حکومت برای حضور در ایام اربعین و زیارت سیدالشهدا در کربلا و دیگر عتبات عالیات موضوعی مسبوق به سابقه نبوده است. در واقع حاکمیت با این برنامه‌ها می‌خواهد به قدرت‌نمایی در منطقه مبادرت کند و از همه بدتر با ابزار قراردادن زیارت سیدالشهدا و شهیدان کربلا، مردم را که تعلقات مذهبی دارند در خدمت مطامع و سیاست‌های خود قرار دهد و از دیگر سو با بسط قدرت خود در منطقه و نمایش حضور میلیونی شیعیان، قدرت بسیج‌کننده خود را به کشورهای منطقه ابراز نمایند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین