پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
با حکم وزیر راه و شهرسازی، مسعود رهنما به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد.

شعار سال: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی، مسعود رهنما معاون سابق وزارت راه و ترابری را به عنوان عضو و رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.

انتصاب مسعود رهنما به ریاست هیات عامل صندوق ملی مسکن
در حکم وزیر راه و شهرسازی به مسعود رهنما آمده است: با عنایت به صورتجلسه هیات امنا صندوق ملی مسکن با شماره ۳۴۸/۱۴/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ به استناد ماده (۱۰) اساسنامه صندوق به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «عضو هیات عامل» و به استناد ماده (۱۳) اساسنامه صندوق به مدت ۲ سال به عنوان «رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن» منصوب می‌شوید.
 
امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

مهندس رهنما پیش از این معاون وزیر راه و ترابری و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور، مدیر عامل شرکت توسعه آزادراه‌های کشور، معاون فنی و اقتصادی شرکت ملی نفتکش، بود.

علاوه بر این مدیرکلی دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های وزارت راه و ترابری و همچنین رییس هیات مدیره و مدیریت بندر و فرودگاه کیش از دیگر سوابق اجرایی نخستین مدیر عامل صندوق ملی مسکن است.

کارشناسی ارشد مهندسی حمل و نقل و ترافیک از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناس در رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت، مهندسی پایه یک محاسبات و نظارت از جمله مدارک داخلی مسعود رهنما در کنار چند مدرک علمی خارج از کشور اوست که می‌توان به مدرک شناسایی انواع آلاینده‌های متحرک از دفتر برنامه‌ریزی سازمان ملل متحد و مدرک عملکرد تقاطعات هوشمند شبکه‌ای از استرالیا اشاره کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۲ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۸۳۸۵۶، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین