پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، چهره شناخته شده‌ای در اعتدال و رفق و مدارا دارد. چهره‌ای که در زمان خود را ثابت کرده و در موقعیت‌های مختلف، حفظ تعادل منجر به تقویت نظام و پیشبری تمدن سازی اسلامی- ایرانی را دنباله گیری نموده است. خبر می‌رسد که در روز یکشنبه، ۱۷ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در مقر فرماندهی این نیرو در آذربایجان شرقی، فرمایشاتی بیان داشته اند که با شناخت قبلی از ایشان تا حدی منافات دارد (ان شاالله که ناقص منعکس شده باشد). گویا گفته اند که دختران فاطمی و زینبی تبریز و پسران علوی آذربایجان در صورت صلاحدید مسئولان امنیتی، جواب هنجارشکنان و آشوبگران را خواهند داد؟! سرور گرامی جناب آل هاشم، حتی در صورت صحت و حقانیت این ادعا، بیان آن در شرایط حاضر، اندکی بدور از تدبیر و مصلحت است. نکته مهم بعدی اینکه، اول مسئولان باید اثبات شیوه حکمرانی نبوی (تاکید روی گسترش عقلانی معارف دینی و انسان سازی همراه با عقلانیت نه ایدئولوژی محور و سیاسی)، علوی (برپایی دادگری و حکومت برپایه عدالت و بدور حاشیه‌ها و محرومیت ها) و مهدوی (در پیش گیری اقدامات تمدن ساز اسلامی - ایرانی) خود را بکنند، بعد از دختران فاطمی و زینبی و پسران علوی، دعوت به حضور شود. انقلاب اسلامی در گام دوم، انقلاب لحظه‌ها و انقلاب بالا به پائین نیست، انقلاب شایسته قابل تحویل به امام عصر است. جسارت شاگردان کوچک و ارادتمند خودتان را به بزرگی عفو کنید.
شعار سال: آل‌هاشم، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراقب باشیم تا فرزندان عزیزتر از جانمان تحت تاثیر برنامه‌های دشمنان قرار نگیرند تاکید کرد: دختران فاطمی و زینبی تبریز و پسران علوی آذربایجان در صورت صلاحدید مسئولان امنیتی و انتظامی جواب هنجارشکنان و آشوبگران را خواهند داد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امنیت حاکم بر کشور نشان دهنده اقتدار و جانفشانی پلیس، در خلق امنیت مردم و حفظ آن است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، روز یکشنبه، ۱۷ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در مقرر فرماندهی این نیرو در آذربایجان شرقی و تبریک هفته فراجا به پرسنل و کارکنان انتظامی استان افزود: حافظان امنیت در قلب مردم جای دارند.

وی اظهار کرد: مردم با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا بخوبی مید انند که صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و اسرائیل هستند.
 
آقای آل هاشم، از شما توقع ریش سفیدی و حکمیت می‌رود نه میدان داری و دمیدن بر قطب بندی‌ها
امام جمعه تبریز، جواب مثبت برخی‌ها به توطئه‌های دشمنان را نشان از غفلت آن‌ها دانست و افزود: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها عزیزان و فرزندان ما هستند، اما دشمنان از صداقت و پاکی تعدادی از این فرزندان عزیز سوء استفاده کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پدران و مادران باید خود مراقب فرزندانشان باشند ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هوشیار باشند دشمن برنامه دارد و در تلاش است از احساسات پاک فرزندان ما سوء استفاده کند.

آل هاشم با بیان اینکه مراقب باشیم تا فرزندان عزیزتر از جانمان تحت تاثیر برنامه‌های دشمنان قرار نگیرند تاکید کرد: دختران فاطمی و زینبی تبریز و پسران علوی آذربایجان در صورت صلاحدید مسئولان امنیتی و انتظامی جواب هنجارشکنان و آشوبگران را خواهند داد.

نماینده، ولی فقیه درآذربایجان شرقی با یادآوری اینکه دشمنان بیش از چهار دهه است که با انقلاب مبارزه می‌کنند و اکنون استقلال این ملت را هدف گرفته اند، گفت: نمی‌خواهند ملت ایران روی پای خود بایستد، گفت: دشمنان ما از صلابت مادرانی مثل مادر شهید اوجاقی که در راه امنیت کشورش خون پاکش را فدا کرد هراس دارند.

وی تاکید کرد: انقلاب مستضعفان از چیزی ترس ندارد و حافظان امنیت و نیرو‌های انتظامی این انقلاب عاشق شهادت هستند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کسانی غفلت کرده اند و فریب دشمن را خورده اند ادامه داد: پلیس و بسیج با وحدت و اقتدار، در خلق امنیت مردم و حفظ آن جانفشانی می‌کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۶۹۸۱۶۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
آل هاشم مرد خوبیه بعید می دونم منظوری داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین