پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در پی تحولات اخیر کشور و انصراف برخی از مجریان از کار در صدا و سیما گفت: همکارانی که کار در سازمان را برای خود یک ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل نخواهد حرکت کند، مانعش نمی‌شویم.

شعار سال:  پیمان جبلی رئیس صدا و سیما، روز چهارشنبه و پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات اخیر کشور به اتفاق‌های اخیر رسانه ملی پرداخت و در گفت‌وگویی در مورد برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آن‌ها نخواهیم شد.

رئیس صدا و سیما در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه پخش برنامه «دورهمی» که سازمان هزینه آن‌ها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آن‌ها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیاز‌ها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی‌شود و ماهم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۶۱۶۷۵، www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
نشو ، تموم شد دوره نون مردم رو گرو گرفتن و هر غلطی کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین