پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان از تخلف دو شرکت بزرگ داروساز در تولید آنتی‌بیوتیک مورد نیاز کشور پرده برداشت و گفت که این شرکت‌ها برای سود بیشتر تولیدشان را کاهش دادند، اما پس از احراز تخلف، ملزم شدند به صورت سه شیفت کمبود اقلام دارویی را جبران کنند.
شعار سال: بهرام عین‌اللهی با ارائه گزارشی درباره کمبود آنتی‌بیوتیک‌ها در نشست امروز (چهارشنبه) هیأت وزیران اظهار داشت: سازمان غذا و دارو آمار نیاز آنتی‌بیوتیک کشور را اردیبهشت ماه به شرکت‌های دارویی ارائه کرده است.

وی افزود: مواد اولیه موجود بوده و این شرکت‌ها باید در زمان مناسب داروی مورد نیاز را تولید می‌کردند، اما متأسفانه دو شرکت دارویی در ارائه اظهارات تخلف کرده و تولیدشان را به بهانه سود بیشتر، در شهریور ماه کاهش داده‌اند.
 
کاهش تولید آنتی بیوتیک در شهریورماه به بهانه سود بیشتر توسط دو شرکت بزرگ داروساز
وزیر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این دو شرکت مذکور سه‌شیفت مشغول کار هستند تا کمبود برخی اقلام دارویی را برطرف کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۸۲۹۷۸، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین