پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
یکی از رخدادهای بزرگی که در کنار راهپیمایی عظیم اربعین بوقوع پیوست، امنیت مثال‌زدنی این مراسم باشکوه بود. در عراق، جریان تکفیری و داعش در حال جنگ بوده و این جریان تروریستی، در گوشه و کنار عراق حضور دارد، اما... .

شعار سال: یکی از رخدادهای بزرگی که در کنار راهپیمایی عظیم اربعین بوقوع پیوست، امنیت مثال‌زدنی این مراسم باشکوه بود. در عراق، جریان تکفیری و داعش در حال جنگ بوده و این جریان تروریستی، در گوشه و کنار عراق حضور دارد، اما نتوانستند در مسیرهای مختلف راهپیمایی که بخش عمده‌ای از آن در نجف به کربلا بود، اقدامی انجام دهند و امنیتی کاملا بی‌بدلیل و مثال‌زدنی برقرار بود.

تروریست‌ها چند روز بعد از اربعین در گوشه‌ای در حله، آن‌هم از طریق یک خودروی بمبگذاری شده اقدام تروریستی انجام دادند که نشانه عجز آنهاست. همان‌طور که داعش روزها و ماه‌های پایانی را در عراق می‌گذراند، این اقدام تروریستی آنها نشان داد واقعا در عجز بوده و ناتوان شده‌اند. آنها در اربعین حتی از فواصل دور نتوانستند کاری انجام دهند و اکنون که مراسم اربعین به اتمام رسیده است در گوشه‌ای، زائران بی‌پناه را به خاک و خون می‌کشند که این اقدام آنها نشان می‌دهد در پایان کار هستند. بیشترین آمار شهدا و زخمی‌های انفجار در حله مربوط به زائران ایرانی است و تمام دنیا می‌داند که از ابتدای پیروزی انقلاب بیشترین هجمه‌های تروریستی متوجه ایران بوده است که بخش زیادی از این هجمه‌ها از سوی رژیم صهیونیستی و منافقین که هر دو مورد حمایت آمریکا هستند، صورت گرفته است. در حال حاضر هم تروریست‌ها به زائران ایرانی رحم نکردند و این نشان‌دهنده این است که ایران پرچمدار مبارزه با تروریسم است.

کارشناس مسائل منطقه

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 آذر 95 ، کد مطلب: 1250356: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین