پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
نظام آموزش عالی در حال حاضر از ۸۷ هزار عضو هیئت علمی و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانشجو و ۱۴ دانشگاه بزرگ و برتر برخوردار است. اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تقویت سرمایه انسانی، زیرساخت‌های فنی و تأمین مالی، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و همکاری‌های علمی و بین‌المللی در نظام آموزش عالی به بررسی ۱۰ سیاست پیشنهادی پرداختند که ادامه بررسی و تصویب این سیاست‌ها به جلسه بعدی شورا موکول شد.

شعار سال: اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه‌شنبه، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ را تبریک و تسلیت گفته و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با بررسی سوابق و صلاحیت‌های حسن مسلمی نائینی، نظر هیئت امنای جهاد دانشگاهی مبنی بر معرفی وی برای تصدی ریاست این مجموعه علمی را تأیید کردند.

دستور بعدی جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی اقداماتی بود که موجب تأمین الزامات ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور می‌شود. بر این اساس ابتدا گزارشی از وضعیت آموزش عالی کشور در حوزه‌های مختلف ارائه شد.

بررسی ۱۰ سیاست در راستای ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور
بر مبنای این گزارش نظام آموزش عالی در حال حاضر از ۸۷ هزار عضو هیئت علمی و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانشجو و ۱۴ دانشگاه بزرگ و برتر برخوردار است.

اعضا در راستای تقویت سرمایه انسانی، زیرساخت‌های فنی و تأمین مالی، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و همکاری‌های علمی و بین‌المللی در نظام آموزش عالی به بررسی ۱۰ سیاست پیشنهادی پرداختند که ادامه بررسی و تصویب این سیاست‌ها به جلسه بعدی شورا موکول شد.

همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز مبانی، اصول و الزامات پیاده‌سازی برنامه جامع سبک زندگی اسلامی-ایرانی و نیز اساسنامه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی را بررسی و به تصویب رساندند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۲۰۰۸۳، www.pana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین