پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۷۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
داستان ایرانی‌ها و روس‌ها و داستان فریب کاری‌ها و دغل بازی‌های آن‌ها داستان امروز و دیروز نیست. قرن هاست که مسکو از هر خدعه و نیرنگی برای سرکیسه کردن تهران استفاده می‌کند. روزگاری منویات خود را به زور شمشیر و سلاح پیگیری می‌کرد و حالا در لباس یک متحد به دنبال کسب منافع خود و تخطئه مصالح ایران است. در این گزارش بر آن هستیم تا با برشمردن برخی از این فریب ها، افکار عمومی را از بازی خطرناک مسکو علیه تهران آگاه کنیم. مواردی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شد تنها بخشی از بازی‌سازی‌های مسکو در تضییع حق ایران نسبت به تأمین منافع و مصالح کشورمان است.

شعار سال: این روز‌ها روابط و مراودات ایران و روسیه به اهرمی برای به زیرکشیدن منافع و مصالح تهران بدل شده است. موضوع فروش پهپاد‌های ایرانی به روسیه، علی رغم انکار و تکذیب‌های چندماهه مقامات کشورمان نیز یکی از این موارد است و البته هربار که مقامات ایران با رد خبر فروش پهپاد‌های ایرانی به روسیه سعی در کاهش هزینه‌های احتمالی این مرودات علیه تهران داشتند مقامات مسکو با پخش گزارش‌هایی از توان عملیاتی پهپاد‌های ایرانی در شبکه‌های تلویزیونی این کشور و البته اظهارات مقاماتی، چون مدیر صندوق امنیت ملی انرژی روسیه که گفته بود: «ایران تحت تحریم‌ها باقی می‌ماند و این تحریم‌ها سخت‌تر نیز می‌شود و اگر بخواهم صادقانه بگویم، این خبر خوبی برای ماست.» نه تنها پرده از همکاری‌های نظامی ایران و روسیه برداشتند بلکه تمایلات خود را برای گرفتارآمدن مجدد ایران در دامنه تحریم‌های جدید غرب نیز نشان دادند. البته این نخستین بار نیست که شفاف‌سازی توافقات نانوشته مقامات تهران و مسکو مشکلاتی را برای مقامات ایرانی ایجاد کرده است. مشکلاتی که در بیشتر موارد با خشم افکار عمومی جامعه ایرانی نسبت به لزوم توقف همکاری با روسیه همراه بوده است. البته در همین رابطه اسکای نیوز در گزارشی به نقل از یک منبع مطلع مدعی شده است که روسیه ۱۴۰ میلیون یورو پول نقد به همراه یک موشک ضد زره انگلیسی NLAW، یک موشک ضد زره جاولین آمریکایی و یک موشک ضدهوایی استینگر را در هواپیمای روسی به صورت مخفیانه راهی ایران کرده است که صحت این خبر از آن جهت که در هیج یک از رسانه‌های دیگر مطرح جهان به آن اشاره‌ای نشده است قابل تأیید نیست.

گلایه وزیر از بی‌معرفتی روس‌ها

همه پوست‌های موز روسی برای ایران؟!
مرداد ماه سال ۹۵ بود که وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بمب افکن‌های توپولوف ۲۲‌ام-۳ و جنگنده – بمب افکن‌های سوخوی -۳۴ آن کشور از پایگاه نوژه مواضع داعش و دیگر گروه‌های پیکارجو را در استان‌های حلب، دیرالزور و ادلب را بمباران کرده‌اند. با اعلام یکجانبه این خبر از سوی مقامات روس حسین دهقان، وزیر دفاع وقت با بیان اینکه جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان «تن‌ها برای سوخت‌گیری» حضور داشته‌اند، اظهار داشت: «روس‌ها با اعلام خبر حضور جنگنده‌هایشان در همدان بی‌معرفتی کردند؛ هیچ توافق مکتوبی (میان تهران و مسکو) صورت نگرفت بلکه فقط یک همکاری عملیاتی بوده است.» وزیر دفاع همچنین در پاسخ به اینکه چرا این خبر را طرف مقابل اعلام کرد و ما خودمان اول آن را منتشر نکردیم، تصرح کرد: «طبیعتا روس‌ها علاقه‌مندند نشان دهند که یک ابرقدرت و کشور اثرگذار هستند و در تمامی روند‌های امنیتی منطقه و سطح جهان حضور دارند. از طرفی علاقه دارند در صحنه عملیات در سوریه خود را به عنوان یک عامل مؤثر مطرح کنند تا بتوانند سهم خود را در آینده و در مقابل آمریکا تأمین کنند. البته نوعی خودنمایی و بی‌معرفتی پشت اعلام این خبر بوده است.» اگرچه دهقان به این موضوع اشاره نکرد، اما براساس اصل ۱۴۶ قانون اساسی استقرار هرگونه پایگاه نظامی خارجی در کشور حتی برای استفاده صلح‌آمیز نیز، ممنوع است.

تکانه‌های عکس روسی در تهران

همه پوست‌های موز روسی برای ایران؟!
البته روند اقدامات غافلگیرکننده روس‌ها علیه تهران به همین جا محدود نشده و این بار تنها چند روز پس از پایان مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا در دوحه قطر، عکسی از سفر علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان به مسکو و دیدارش با معاون وزیر امور خارجه روسیه در حساب کاربری نمایندگی روسیه در وین منتشر شد و افکار عمومی ایران را در بهت و حیرت فرو برد. در تصویری که از این دیدار منتشر شده است، علاوه بر سرگئی ریابکوف، می‌خوائیل اولیانوف، مذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین نیز حضور داشت. گفته می‌شد که دیدار با «سرگئی ریابکوف» در راستای مذاکرات احیای برجام صورت گرفته است، اما افکار عمومی ایران همواره به دنبال پاسخ به این سووال بوده است که چرا مذاکره‌کننده ارشد دولت سیزدهم، درست پس از پایان مذاکره با طرف آمریکایی راهی روسیه شده است؟ و چرا از میان تمامی تیم‌های حاضر در نشست، طرف روسی را برای رایزنی برگزیده است؟ علی باقری در پاسخ به این سووالات اظهار داشته بود: «ما در طول دوران مذاکرات، با همه طرف‌های مذاکره از جمله چین و روسیه رایزنی و مشورت کردیم. چین به دلیل وضعیت کرونا شرایط مناسبی برای سفر ندارد به این جهت ما با چینی‌ها از طریق سفارت آن‌ها در تهران و سفارت ما در پکن و از طریق تلفن رایزنی‌های مستمری داریم و به علت آنکه روس‌ها محدودیت کرونایی ندارند بعضی وقت‌ها یا آن‌ها می‌آ‌یند یا ما می‌رویم.» با این وجود شنیده می‌شد که سفر مذکور بدون اطلاع قبلی حسین‌امیرعبدالهیان، وزیرامورخارجه کشورمان صورت گرفته بود و حتی اینطور گفته می‌شد که نارضایتی آقای وزیرخارجه تا بدان جا پیش رفته بود که تصمیم به برکناری باقری داشت، اما بنا بر مخالفت‌های ابراهیم رئیسی و برخی از اعضای کابینه این امر منتفی شد.

رو دست زنی روسیه به ایران در وین و مسکو

تعداد بازدید : 13

مورد بعدی انتشار یک ویدئو از گفت و گوی خصوصی نماینده ایران و روسیه در کشاکش مذاکرات وین و درخواست‌های علی باقری از «میخائیل اولیانوف» مذاکره‌کننده ارشد روس برای واسطه‌گری این کشور در مذاکرات احیای برجام است که به نظر می‌رسد ثبت این لحظات بدون اطلاع طرف ایرانی صورت گرفته بود. در این فیلم، مذاکره‌کننده ارشد ایرانی در پایان صحبت‌های خود و بخشی که قابل شنیدن است، با حالتی خواهش گونه خطاب به میخائیل اولیانوف می‌گوید: «ما بر روی رایزنی با شما به صورت جدی حساب می‌کنیم.» و در پایان نیز دستان مذاکره‌کننده ارشد روس را به نشانه تشکر به گرمی می‌فشارد. علاوه براین، اظهارات دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در هشدار به غرب نسبت به لزوم درنظرگرفتن منافع مسکو در احیای برجام تنها ساعتی پس از رسیدن وزیر خارجه ایران به مسکو، آنهم زمانیکه انتظار برای احیای برجام و دستیابی به توافق بیش از هر زمان دیگری در دسترس بود، یکی از موارد قابل ذکر در این گزارش است چرا که همانطور که اشاره شد مطالبات روسیه از غرب در گروگان‌گیری توافق هسته‌ای ایران، زمانیکه امید به احیای برجام به بالاترین میزان خود رسیده بود (اسفند ۱۴۰۰) ابراز و موجب شد تا احیای این توافق تا همین حالا متوقف شود؛ روسیه از آمریکا خواست بود تا تضمین کتبی دهد که پس از احیای برجام، تحریم‌های غرب علیه این کشور به‌دلیل جنگ اوکراین بر همکاری‌های اقتصادی و نظامی مسکو و تهران تأثیر نخواهد گذاشت.

بازی پشت پرده روسیه با اسرائیل علیه ایران
همه پوست‌های موز روسی برای ایران؟!
البته پروسه بازی‌سازی‌های روس‌ها برای ایران به همین جا ختم نمی‌شود. با افزایش آشکار حملات هوایی اسرائیل به نیرو‌های منتسب به ایران در سوریه طی ماه‌های گذشته، روسیه از ایران و شبه‌نظامیانش خواسته بود از مواضع خود در مناطقی از سوریه عقب‌نشینی کنند؛ نظامیان روس در دیدار با طرف ایرانی بر لزوم تخلیه مقر نظامی ایران در نزدیکی محل هنگ ۴۹ متعلق به نیرو‌های سوری تأکید کرده و از آن‌ها خواسته بودند که از دومین سایت نظامی ایران در منطقه حمیدیه در جنوب استان طرطوس در سواحل سوریه هم، خارج شوند. پیش از آن نیز سفارت روسیه در تل‌آویو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ه بود که: «هماهنگی روسیه و اسرائیل در مورد سوریه به صورت روزانه دنبال می‌شود.» به نظر می‌رسد همزمان با تشدید حملات اسرائیل به اهداف متعلق به ایران و متحدین آن در سوریه، اسرائیل و روسیه به ساز و کاری برای جلوگیری از درگیری ناخواسته و احتمالی با یکدیگر در سوریه دست یافته‌اند. شاید بتوان گفت که روس‌ها برای اینکه بتوانند نیرو‌های خود را از گزند حملات اسرائیل مصون دارند ساز و کار نانوشته‌ای را با مقامات تل آویو دنبال کردند. آنچنانکه با وجود آگاهی از برخی حملات اسرائیل به مواضع ایران مانند آنچه در شهریور ماه سال جاری رخ داد چشم بر آن بستند و دم نزدند؛ براساس آنچه خبرگزاری دولتی سوریه، (سانا) منتشر کرده بود اسرائیلی‌ها با هدف قرار دادن دو فروند هواپیمای ایرانی که قصد داشتند در فرودگاه حلب به زمین بنشیند، این فرودگاه بین‌المللی را با موشک بمباران کردند؛ اینطور گفته می‌شد که یکی از این دو هواپیما، هواپیما باری خطور هوایی «ماهان» ایران بود که پس حمله اسرائیل به فرودگاه حلب نتوانست در این فرودگاه بر زمین بنشیند و مجبور شد به سمت دمشق برود. علاوه براین اسرائیلی‌ها، ۴ موشک نیز به سمت انبار‌های فرودگاه حلب که گمان می‌رفت حاوی موشک‌های اعطایی ایران به سوریه باشند، شلیک کرده بودند.

خلف وعده روس‌ها در زمان شیوع کرونا

همه پوست‌های موز روسی برای ایران؟!
فریبکاری روس‌ها در روند تولید مشترک واکسن «اسپوتنیک‌وی» یکی دیگر از خدعه‌های مسکو در قبال تهران همزمان با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در کشورمان بود. قرار بود علاوه بر قرارداد دو میلیون دُزی واکسن اسپوتنیک‌وی که بهمن ۹۹ میان دو طرف امضا شده بود، تا آذر ماه سال ۱۴۰۰ روسیه ۶۰ میلیون دز واکسن کرونای دیگرهم، به ایران ارسال کند، اما مقامات مسکو به یکباره اعلام کردند تا بهبود روند واکسیناسیون در داخل روسیه، این کشور هیچ واکسنی به کشور‌های دیگر نمی‌فرستد. این در حالی است که واکسن‌های موردنظر به خط مشترک تولیدی در ایران تعلق داشت. در همان مقطع زمانی مرتضی خاتمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس به ایلنا، گفته بود: «انتظار این بود که تمام تولید این خط داخلی برای خودمان باشد، اما روسیه از خطوط تولید در هر کشور سهم عمده‌ای را دریافت می‌کند». قرار بود صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در همکاری با طرف ایرانی پروسه تولید واکسن کرونا «اسپوتنیک وی» در تهران را دنبال کند. کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه گفته بود: «از همان مرداد ماه ۱۳۹۹ طرف روسی اعلام کرد برای آنکه وارد فرآیند تولید مشترک شویم لازم است هرچه سریعتر بین طرفین دو قرارداد امضا شود و بر همین اساس هم، پیش نویش پیشنهادی قرارداد با عنوان یادداشت تفاهم «عدم افشای اطلاعات» مربوط به تولید مشترک معروف به قرارداد «محرمانگی» و یک قرارداد هم با عنوان «یادداشت تفاهم توسعه همکاری‌ها در زمینه تحقیقات و آموزش واکسن» به سفارت تحویل دادند که بلافاصله برای وزارت بهداشت ایران ارسال شد.» جلالی همچنین در اظهارات خود به یک «یاداشت تفاهم ۹۰۰ صفحه‌ای» اشاره می‌کند که از سوی طرف روس برای آغاز فرآیند همکاری مشترک با ایران به تهران ارسال شده بود، هرچند که به نظر می‌رسد با خدعه طرف روس، بسیاری از بند‌های این یادداشت تفاهم ۹۰۰ صفحه‌ای به سرانجام نرسید و دست ایران از آن ۶۰ میلیون واکسن تولید مشترک کوتاه ماند. البته در همان زمان علیرضا رئیسی سخنگوی وقت ستاد کرونا هم گفته بود: «خط تولیدی که گویا روسیه در اختیار جمهوری اسلامی قرار داده عملاً به درد ایران نمی‌خورد.»

مواردی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شد تنها بخشی از بازی‌سازی‌های مسکو در تضییع حق ایران نسبت به تأمین منافع و مصالح کشورمان است. وعده‌های روسیه در فروش جنگنده‌های سوخو ۳۵، یا سامانه ضدهوایی اس ۳۰۰ و همینطور سال‌ها سردرگمی ایران در تکمیل ساخت نیروگاه اتمی بوشهر که پروسه ساخت آن در دست روس‌ها قرار داشت نیز از جمله موارد دیگری است که در همین رابطه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فراز، تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۶۳۶۳، www.farazdaily.co
اخبار مرتبط
برچسب ها: خلف وعده روس‌ها در زمان شیوع کرونا ، بازی پشت پرده روسیه با اسرائیل علیه ایران ، رو دست زنی روسیه به ایران در وین و مسکو ، تکانه‌های عکس روسی در تهران ، گلایه وزیر از بی‌معرفتی روس‌ها ، همه کلاه‌هایی که روسیه در این سال‌ها سر ایران گذاشت ، کلاه بزرگ روس ها بر سر ایران ، فریبکاری روسیه علیه ایران ، چرا ایران از روسیه بازی می خورد؟ ، دغل بازی روسیه علیه ایران ، سرکیسه کردن تهران توسط مسکو ، مراودات ایران و روسیه ، فروش پهپاد‌های ایرانی به روسیه ، همکاری‌های نظامی ایران و روسیه ، شفاف‌سازی توافقات نانوشته مقامات تهران و مسکو ، لزوم توقف همکاری با روسیه ، سوختگیری جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان ، اقدامات غافلگیرکننده روس‌ها علیه تهران ، عکسی از سفر علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان به مسکو ، مذاکره پنهانی علی باقری با طرف روسی ، گفت و گوی خصوصی نماینده ایران و روسیه در کشاکش مذاکرات وین ، انتشار گفتگوی خصوصی علی باقری با میخائیل اولیانوف ، مطالبات روسیه از غرب در گروگان‌گیری توافق هسته‌ای ایران ، بازی‌سازی‌های روس‌ها برای ایران ، فریبکاری روس‌ها در روند تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی ، خدعه های مسکو علیه ایران ، یادداشت تفاهم توسعه همکاری‌ها در زمینه تحقیقات و آموزش واکسن ، بازی‌سازی‌های مسکو در تضییع حق ایران ، وعده‌های روسیه در فروش جنگنده‌های سوخو ۳۵به ایران ، سردرگمی ایران در تکمیل ساخت نیروگاه اتمی بوشهر از سوی ، روابط تجاری ایران و روسیه ، چرا ایران از خدعه های روسیه درس نمی گیرد؟ ، روسیه در ارتباط با ایران به دنبال منافع خودش است ، روسیه دلش برای ما نمی سوزد ، روسیه رفیق نیمه راه ایران ، روسیه هم بازی خوبی برای ایران نیست ، روابط مسکو و تهران ، روسیه زیر پای ایران را خالی می کند
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
1
خخختخخخ...........
شعار‌ سال. یک‌ رسانه‌ غربی‌ ...........
دقیقا‌ همین‌ خبرهای‌ کاذبو‌ من‌ از‌ اینتر‌ آشغال‌ شنیدم‌ ........
بهتر‌ نبست‌ اسمتو‌ بذاری‌ جوک‌ سال‌ ؟؟؟........
مدیر پایگاه

سلام 


کامنتی چند می گیری، تا همه چیز رو به لجن بکشی؟ چقدر از رسانه حالیته ؟ چقدر منافع ملی و گام دوم انقلاب رو می شناسی؟ یکی از رسالت های ما پاک کردن گندهای امثال تو ، از توی مملکته.


ضمنا توهین به ما رو حلال می کنیم ، اما او چیزی که به اسم جوک سال نامیدی، نفر اول مملکت و قائم عمود این خیمه بنا گذاشته و نقش ما ، دفاع از اونه. این بار این غلط رو مرتکب شدی، اما بار بعد برای خودت هم که شده، چنین نیشکری صرف نکن جناب ای پی 2.147.237.27 .

خجش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
رسانه‌ جوک‌ سال‌ ................
دقیقا‌ همون‌ چیزهاییو‌ منعکس‌ میکنی‌ که‌ تو‌ اینتر‌ آشغال‌ تو‌ بوغ‌ وکرنا‌ میکنن‌ ................
دقیقا‌ااااااااا‌ صدای‌ آمریکایی‌ ..........
مدیر پایگاه انتخاب اخبار و انعکاس اون توی رسانه های حرفه ای،سلیقه محور نبوده و تابع الگوریتمی با حداقل 100 شاخص تائیدی است. خیلی ها هم کمترین اطلاعی در این خصوص ندارند و هنوز زوده درباره شیوه انتخاب اخبار ، اثرگذاری اون روی توسعه ملی، تامین منافع ملی،حفظ ارزش ها و غیره اظهار نظر کنند. 
این پایگاه خبری، یک پایگاه توسعه گرا ، مستند نویس و گام دوم انقلابیه.  با شعار و وعده و سطحی نگری هم میانه ای نداره. حول توسعه ( نگاه بینا نسلی و تمدن اسلامی)، آسیب ، اصلاح و ...، فعالیت می کنه. 
اینکه شما یک خبر رو یک جا مشاهده کردی و جای دیگر دیدی، ربطی به ما نداره. مبنای قضاوت ما و مخاطبین ما هم نیست. مثال صدای آمریکا و ایران اینترنشنال و سایر رسانه های معاند هم خیلی خوب از مواضع ما خبر دارند و می دونند که چه برخوردهایی در برابر تائیدهای موردی شون از اخبار ما با اون ها شد. از پس دشمن خارجی خوب بر میایم. شما دشمنی داخلی نکن .  
جواب کوته نگری های موردی رو دادیم تا حداقل اگر شائبه احتمالی در اذهان وجود داشته باشه هم رفع بشه وگرنه بدلیل دوری از انعکاس رویدادها و اخبار زرد، اجازه ندادیم مخاطب عام پیدا کنیم و مخاطبین این پایگاه هم بر اساس مستندات موتورهای جستجو و سامانه های رصد، مخاطبین خاص هستند. نیروهای فرهیخته ای هستند که ان شاالله، راهبری راهبردی انقلاب اسلامی را زیر سایه حضرت حق و تحت امر نائب امام، عهده داری می کنند.قعال هستند و فعال تر هم خواهند شد.
لذا جایی برای کامنت گذاشتن های تفننی و برچسب زدن های سرشکمی نیست. ما هم برای چنین کامنت هایی، وقت پاسخ داریم.اگر استدلال داری و صاحب اندیشه ای، توضیح بده و تحلیل کن و قلم به دست بگیر. اگر کامنت زنی ، سرت به کار خودت گرم باشه. 
این مطالب رو حمل بر توهین یا عصبانیت نکنید. هر مطلب مخاطبی داره و سطحی از تحلیل رو نیازمنده. اینکه به خودتون اجازه بدید با بد دهنی یا حق به جانب بودگی و غیره ادای فرهیختگی یا ارزشی بودن و غیره رو در بیارید، شدیدا با پاسخ تند مواجه می شید. 
در کامنت قبلی هم تقریبا اعلام موضع و مواضع کردیم، اما گویا شما بیشتر به دتبال ماجرا جویی بودید تا کسب پاسخ. 
خداوند همه ما را به راه راست هدایت کنه و ان شاالله عاقبت بخیر باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
طرف توی سفارا روس نشسته داره بهتون لبخند می زنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
شما بیکارید مگه. مگه هرکسی هر حرفی زد رو باید جواب داد. ممنون از زحمات تون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
این شیوه کامنت زدن بدون ارایه توضیحات یا روش کامنتیست های پولیه یا دشمن خارجی این طور صحبت می کنه. خودشون رو مثلا ارزشی جا می زنند تا شما رو تخلیه اطلاعاتی کنند. بیشتر مراقب باشید. ببینند به کجا وصل هستید . مواضع شما چیه. فقط خبر رو منتشر کردید یا دارید موضوعی رو دنبال می کنید و مثل این ها.
مدیر پایگاه

سلام 


ممنون از تذکر شما

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
شما ندانسته کلی درز اطلاعاتی از خودتون داشتید که
مدیر پایگاه

سلام 


ندانسته نبود. برای روشنگری و در قالب داده های عمومی منتشر شده است. شائبه و شایعه را باید در زمان ایجاد، مورد هجمه قرار داد. نوعی تبیین گری و بازبیان مواضع پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بود. 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
طرف وابسته به روسه احتمالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین