پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۸۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
گویا به علت اختلاف در شورای شهر سی‌سخت بر سر مسائل شهرداری، در آخرین حرکت، اعضای شورای شهر سی‌سخت وقتی می‌بینند که شهردار راه خودش را می‌رود، دسته‌جمعی اقدام به استعفا می‌کنند تا صدای طبل حواشی از دور شنیده شود و امورات شهر نیز درگیر این حواشی باشد.

شعار سال: اختلاف در شورای شهر سی‌سخت بر سر مسائل شهرداری گویا پایانی ندارد. شهردار سی‌سخت ساز خودش را می‌نوازد و اعضای شورای شهر نیز برنامه و حرف و حدیث‌های خود را دارند. در آخرین حرکت، اعضای شورای شهر سی‌سخت وقتی می‌بینند که شهردار راه خودش را می‌رود، دسته‌جمعی اقدام به استعفا می‌کنند تا صدای طبل حواشی از دور شنیده شود و امورات شهر نیز درگیر این حواشی باشد.

در شورای شهر سی‌سخت چه می‌گذرد؟ استعفای دسته‌جمعی
حجت‌الاسلام حمید تقی‌زاده_ رئیس شورای شهر سی سخت در این باره گفته است که ما [اعضای شورای شهر سی‌سخت]منتخبین مردم شهر سی‌سخت هستیم و مردم هم از ما به عنوان نمایندگان خود انتظاراتی دارند که ما نیز با انتخاب شهردار سعی کردیم بخش زیادی از این انتظارات را برآورده کنیم. اما متأسفانه شهرداری که اعضای شورای شهر سی‌سخت انتخاب کردند از بدو ورود ساز مخالفت با اعضای شورای شهر را به صدا در آورد و به دلیل عدم حضور به موقع در محل کار، نارضایتی عمومی مردم، جابجایی اعتبارات زلزله، افتتاح حساب بدون مصوبه شورا، استعفای مدیران امور مالی، امور اداری، واحد فنی، مدیر نقلیه و دیگر واحد‌های مهم شهرداری و عدم تعامل با سایر ادارات و نادیده گرفتن مصوبات شورا باعث شده است که امروز بنده و دو تن از اعضای شورای شهر سی سخت استعفا دهیم تا از این بیشتر شرمنده مردم نباشیم.

گفتنی است: حمید تقی‌زاده_ رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت، ناصر رهامی و محمد فرهادی دو عضو دیگر شورای سی سخت ۲۸ آبان ماه هر کدام با درخواستی جداگانه استعفای خود را از شورای اسلامی شهر سی سخت را به فرمانداری دنا ارائه دادند.

آیا بابکان می‌تواند، مشکلات شورای شهر سی‌سخت را مدیریت کند؟ این سئوال مهمی است و مردم می‌خواهند بدانند که دفتر امور شهری و شهرداری‌ها در رفع مشکلات شورا‌ها تا چه حد توانایی دارد؟

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کبنانیوز، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۵۴۶۲۴،www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین