پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
رئیس جمهور، امروز با حضور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این وزارتخانه، از نزدیک در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت. بسیاری از منتقدین این سبک از بازدیدها را فرمایشی ارزیابی و قضاوت نموده و حتی آن را نوعی وقت کشی مدیریتی محسوب می کنند. ابراهیم رئیسی توجه ندارند که وضعیت دانشگاه های کشور بشدت در بحث توانمندی علمی در حال افت کردن بوده و بحث سهمیه های ورودی ، روزمرگی اساتید، ماموریت گرا نبودن دانشگاه ها ، ضعف نظارت، توانمندی پائین وزیر در رسیدگی به امور، مشارکتی نبودن روند تصمیمات در وزارتخانه( بعد از یکسال، هنوز دبیر کمیسیون انجمن های علمی تعیین نشده است) و مواردی همانند ، با چالش روبرو هستیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در هشتمین گام، امروز (دوشنبه) در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارتخانه ضمن استماع گزارش عملکرد یک ساله این مجموعه، رهنمود‌هایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارائه کند.

در این نظارت ستادی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن همراهی با رئیس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه کرد.

پیش از این، رئیس جمهور در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین بانک مرکزی، وزارت آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع پرس، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۸۵۱۰، defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین