پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در جریان سفر به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و دیدار با استانداران این دو استان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک یکی از چهار قطب مرکز داده کشور در یکی از استان‌های شمال غربی افتتاح شود.

شعار سال: امیر محمدزاده لاجوردی- مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت- در جریان این سفر، با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز و استاندار آذربایجان غربی در ارومیه دیدار و بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این استان‌ها تاکید کرد.

در این دیدار وی با ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره زیرساخت‌های ارتباطی کشور و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، به اقدامات شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایجاد قطب مراکز داده در شمال غربی کشور اشاره کرد.

لاجوردی افزود: مطالعات لازم برای مکان یابی دقیق و مناسب ایجاد قطب مراکز داده در یکی از دو استان در دست انجام است که این سفر هم در همین راستا انجام شده است. طی این ملاقات‌ها استانداران هر دو استان ضمن استقبال از برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای شرکت ارتباطات زیرساخت، آمادگی خود را برای همکاری با این شرکت برای ایجاد قطب مراکز داده اعلام کردند.

در جریان این سفر مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و هیات همراه ضمن بازدید از مراکز ارتباطی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از نقاط پیش بینی شده برای راه اندازی قطب داده در این استان‌ها بازدید کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وب زوم، تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۵۱، webzoom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین