پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
در دنیای جدید ، همه چیز به همه چیز می تواند ربط داشته باشد،شرط برقراری ارتباط موثر هم، بحث اولویت ها است. یعنی صرف ارتباط اهمیت چندانی نداشته و سطح و میزان ارتباط و اولویت برقراری ارتباط در منظومه کاری، تعیین کننده ترین عامل در این خصوص است. اما گویا امیر محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با کارکنان مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، دچار اشتباه شده و به بحث حمایت از پزشکان و پزشک قانونی پرداخته و تاکید بر حمایت همه جانبه سازمان مدیریت بحران از پزشکی قانونی نموده و بیان داشته که تلاش خواهیم کرد که آن چه مورد نیاز پزشکی قانونی است را تأمین کنیم و اگر این امر در بودجه‌های چند ماه آینده محقق نشود حتما در بودجه‌های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت ؟ گمانه زنی در خصوص اطلاع از علل این بازدید توسط رسانه ها ادامه دارد ، اما ورای گمانه زنی ها و با توجه به قول های داده شده توسط رئیس سازمان مدیریت بحران،متوجه عمق فاجعه شده اید یا توضیحات بیشتری بدهیم؟

شعار سال: امیر محمد حسن نامی صبح شنبه 12 آذر 1401 ، اقدام به بازدید از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران نمود. بازدیدی که با گمانه زنی در خصوص علل انجام این بازدید و همچنین حاشیه های ایجاد شده در خصوص حمایت سازمان مدیریت بحران از سازمان پزشکی قانونی مطرح است.
محمد حسن نامی در جریان این بازدید بیان نموده که در اجرای عدالت، وجود مسیر علمی و فنی کشف حقیقت از ضروریات محسوب شده که اظهار نظر کارشناسی پزشکی قانونی از مصادیق آن است و اگر نباشد تلاش مجموعه قضایی در تأمین عدالت ناتمام می‌ماند. بنابراین باید تجهیزات و امکانات آن به روز باشد که در این خصوص تمام تلاش خود را برای کمک به این سازمان خدمت رسان به کار خواهیم گرفت. عزیزان و پزشکانی که در این سازمان کار می‌کنند و از جامعه نخبگان کشور هستند تنها به دلیل تعلق خاطر نسبت به اجرای عدالت قادر به فعالیت و اشتغال در این سازمان هستند که این روحیه باید در پزشکی قانونی تقویت شود چرا که سختی کار در این سازمان مانع از آن خواهد شد که هر فردی بتواند در این سازمان مشغول به کار شود.

داری اشتباه می زنی آقای نامی، شما را چه به حمایت از پزشکی قانونی؟

رییس سازمان مدیریت بحران کشور بر حمایت همه جانبه این سازمان از پزشکی قانونی تأکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد که آن چه مورد نیاز پزشکی قانونی است را تأمین کنیم و اگر این امر در بودجه‌های چند ماه آینده محقق نشود حتما در بودجه‌های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 64 مخاطره طبیعی و انسانی در جهان گفت: زمینه بروز تمامی این مخاطرات در ایران وجود دارد و به همین دلیل کشور ما از جمله کشورهای بلاخیز دنیا محسوب می شود ضمن آن که با توجه به تغییراتی که انسان در جهان ایجاد کرده از جمله تغییرات جوی و ... باید هر روز منتظر مخاطرات جدید هم باشیم. در سال‌های بعد از انقلاب بیشتر توان و اقدامات ما در مسیر سازندگی بوده و خدا را شاکریم که در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم(شعار سال: این ادعای تبلیغاتی، صرفا نظر امیر محمدحسن نامی است و متخصصان و مدیران و سیاستگذاران کشور، انتقادات زیادی در این خصوص دارند) . در دولت فعلی نیز به عنوان مثال در وقوع زلزله‌ها اعتبار اختصاص داده شده بیش از تعداد خانه‌های تخریب شده است تا به واسطه آن بافت‌های فرسوده و قدیمی هم نوسازی شود (شعار سال: فقط سه تا علامت سوال ؟؟؟) .

نامی با تأکید بر مشکلات قابل توجه در بودجه کشور که از دوره‌های قبل به جای مانده بود نیز اظهار داشت: این مشکلات به مرور در حال مرتفع شدن است و به تدریج از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

برخی از کارشناسان به شیوه صحبت سیاست زده و تبلیغاتی امیر محمدحسن نامی ( ایران تنها کشور مستقل، بحث ناآرامی ها، بودجه تخصیص داده شده بیشتر از خسارات وارده از زلزله ، ....) ، قول و قرارهای حمایت سازمان مدیریت بحران از پزشکی قانونی و مواردی همانند نقد وارد کرده اند. حتی هنوز، انگیزه اصلی بازدید نامی از سازمان پزشکی قانونی برای افکار عمومی روشن نیست.

منتظر دریافت توضیحات سازمان مدیریت بحران در این خصوص می باشیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین