پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات مدیره خانه سینما و مدیرعامل خانه هنرمندان مدعی شده است که برخی متوجه جمعیت خاموش که الان انگیزه ای برای بیرون آمدن ندارند، نیستند که با یک اتفاق دیگر ممکن است یک شکل دیگری شود. تا جای ممکن باید حاکمیت را متوجه کنیم که این نقش اجتماعی با سینماگران هست. بخشی اش هم واقعاً دست خودشان نیست و یک اتمسفری شکل گرفته است. این خشونت ممکن است تا چند نسل ما را درگیر کند و این عذاب آور است.

شعار سال: محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیات مدیره خانه سینما و مدیرعامل خانه هنرمندان به حوادث اخیر واکنش نشان داده و در خصوص خشونتی که سالیان سال، جامعه را درگیر خواهد نمود، هشدار داده است.

هشدار مدیرعامل خانه هنرمندان درمورد حوادث اخیر

عسگر پور بیان داشته است که، برخی متوجه جمعیت خاموش که الان انگیزه‌ای برای بیرون آمدن ندارند، نیستند که با یک اتفاق دیگر ممکن است یک شکل دیگری شود. تا جای ممکن باید حاکمیت را متوجه کنیم که این نقش اجتماعی با سینماگران هست. بخشی اش هم واقعاً دست خودشان نیست و یک اتمسفری شکل گرفته است.

تعداد بازدید : 11

بسیاری از جوانان امروز ما فکر می‌کنند حاکمیت یک پارادایمی دارد و آن اعتقاد این را می‌گوید که قدمی عقب بگذاری، تمامش را از دست دادی؛ ولو اینکه احساس کند، اشتباه کرده است. این خشونت ممکن است تا چند نسل ما را درگیر کند و این عذاب‌آور است .

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بر گرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین