پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
 پروفسور سید علیرضا اشرفی استاد برجسته ریاضی و از چهره‌های شناخته شده ایران در مراکز علمی جهان به دلیل حادثه تصادف جان باخت.

شعار سال: پروفسور سید علیرضا اشرفی قمرودی متولد سال ۱۳۴۳ تهران و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان بود که چندین نوبت به عنوان دانشمند بین المللی ISI و در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان انتخاب شد. از این استاد برجسته مقالات مهمی در مجلات بین اللمللی منتشر شده است. پروفسور اشرفی سابقه معاون اول آکادمی جهانی ریاضی شیمی را نیز در کارنامه علمی خود داشت.

جان باختن چهره بین المللی ریاضی ایران در حادثه رانندگی

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی نوشت: «خبر تاسف‌بار درگذشت ناگهانی استاد ارجمند، پروفسور سید علیرضا اشرفی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان، بسیار موجب تأسف و تالم شد. ایشان شخصیت برجسته علمی بین‌المللی بودند، استادی فرزانه، متواضع، دلسوز، خوشنام و انسانی وارسته، فرهیخته و مسئولیت پذیر بودند که در دوران پر بار خدمت صادقانه خود با روحیه‌ای وصف ناپذیر خدمات شایانی به میهن اسلامی ارائه دادند و همواره عشق به وطن را در اولویت خدماتش قرار می‌داد. فقدان این استاد فرهیخته و پر افتخار را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، خصوصاً شاگردان و اساتید دانشگاه کاشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان، شکیبائی و طول عمر با عزّت و سربلندی مسئلت می‌نمایم. خداوند متعال روح بلند آن بزرگ مرد آسمانی را با انبیا و اولیا محشور و همنشین کند.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادنیوز، تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۴۷۷۶۳، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین