پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
فروشندگان عينک آفتابي و طبي براي فعاليت و فروشندگي بايد مدرک فني از وزارت بهداشت و درمان داشته و يا فارغ التحصيل رشته اپتيک از دانشگاه ها باشند.
شعار سال: حميد ثابت قدم، رئيس اتحاديه ي سازندگان و عينک فروشان تهران، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در سال جاري قيمت انواع عينک طبي و آفتابي نسبت به سال گذشته تغييري نداشته و گرانتر نشده است.

وي با اشاره به افزايش تقاضا براي خريد عينک آفتابي در فصل گرم سال افزود: عينک هاي آفتابي که از سوي دست فروشان و يا در واحدهاي صنفي فاقد پروانه ي عرضه مي شود به طور قطع عينک هاي غير استاندارد هستند که به چشم مصرف کنندگان آسيب مي رساند.

رئيس اتحاديه ي سازندگان و فروشندگان عينک ادامه داد: در حال حاضر 600 واحد صنفي عينک فروشي داراي پروانه در تهران فعال هستند و 400 واحد صنفي نيز براي اخذ جواز کسب اقدام کرده اند که از مردم مي خواهيم خريدهاي خود را از اين واحدها انجام دهند تا در صورت بروز هر گونه تخلف امکان برخورد با افراد خاطي وجود داشته باشد.

ثابت قدم در خصوص تفاوت قيمت عرضه ي عينک در مناطق مختلف شهر، از جمله در خيابان فلسطين با خيابان جمهوري تصريح کرد: کسبه ي عمده فروش عينک در خيابان جمهوري فعاليت مي کنند، اما اين افراد صلاحيت براي تک فروشي عينک را ندارند؛ زيرا براي اين کار بايد مدرک فني از وزارت بهداشت داشته و با فارغ التحصيل رشته اپتيک باشند.

اين فعال صنفي خاطرنشان کرد: البته توزيع اجناس چيني و بي کيفيت نيز از ديگر دلايل تفاوت قيمت عينک در نقاط مختلف شهر است.

وي با تأکيد بر ضرورت خريد عينک از واحدهاي صنفي داراي پروانه متذکر شد: مردم در صورت بروز مشکل مي توانند شکايات خود را با شماره تلفن هاي 66705282-66704540 به اتحاديه اعلام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گروه بازار باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7 آذر 1395، کد مطلب: 4802459، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
وقتی یه محصولی ، 70 درصد مصرفش رو از خارج قاچاق می کنند، دیگه دست شما نیست که بگین گران می شود یا نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین