پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
در حاشیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، یکی از مربیان مازندران توسط برادر یکی از کشتی گیران مطرح مازندرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شعار سال: در حاشیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، یکی از مربیان مازندران توسط برادر یکی از کشتی گیران مطرح مازندرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور روز‌های ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.

یکی از کشتی‌های حساس مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور بین ارشک محبی و محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم برگزار شد که در پایانِ این رقابت نزدیک، پایاپای و البته پرحرف و حدیث، محبی توانست به پیروزی برسد.

پس از پایان این مسابقه، برادر و سایر همراهان ابراهیمی به نحوه قضاوت داور این دیدار اعتراضات شدیدی داشتند و حتی اعتراضات آن‌ها به سالن گرم مسابقات هم کشیده شد، به طوری که در پی اعتراض به نحوه کوچینگ ابراهیمی توسط مربیان مازندرانی، درگیری شدیدی بین همراهان ابراهیمی و عباس رنجبر، یکی از مربیان مازندران شکل گرفت و این مربی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

رنجبر در این باره به جی پلاس گفت: در حالیکه همه در سالن گرم از باخت ابراهیمی و نحوه قضاوت داوران ناراحت بودیم، ناگهان افرادی به سمت ما حمله ور شدند و بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند که جایش روی صورتم مشخص است. علاوه بر این که این موضوع را به فدراسیون کشتی و هیات کشتی استان گزارش دادیم، شخصا قصد دارم شکایتم را کیفری کنم و کوتاه نخواهم آمد.

وی در پایان گفت: سی سال است که در کشتی حضور دارم و تا به حال چنین صحنه‌هایی ندیده ام. باید تاسف خورد به حال ورزشی که اهالی اش دم از پهلوانی می‌زنند، اما این چنین اخلاق را زیر پا می‌گذارند.

در رقابت‌های اخیر کشتی ایران شاهد درگیری و لحظات زشت و ضرب و شتم بودیم که فدراسیون نسبت به هیچ کدام از آن‌ها واکنشی نداشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۸۲۰۲۰، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین