پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برملاشدن اختلاس یک شرکت دولتی که مدیران سابق این شرکت برای مخفی نگه‌داشتن این اختلاس از اراذل و اوباش کمک گرفته بودند، خبر داد. ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابه‌جا می‌شوند، رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می‌شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آن‌ها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می‌کنند.

شعار سال:  فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برملاشدن اختلاس یک شرکت دولتی که مدیران سابق این شرکت برای مخفی نگه‌داشتن این اختلاس از اراذل و اوباش کمک گرفته بودند، خبر داد.

سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جدیدترین پرونده درگیری اراذل و اوباش که توسط مأموران پلیس پایتخت به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می‌شود.

وی افزود: ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابه‌جا می‌شوند، رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می‌شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آن‌ها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می‌کنند.

اجیرکردن اراذل و اوباش نیابتی در ۳ استان

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: مدیران قبلی با اجیر کردن اراذل و اوباش نیابتی در سه استان در شرق، شمال و غرب کشور کار تهدید کردن مدیران جدید را آغاز می‌کنند و رقم‌های میلیونی را برای اینکه این مدیران را از سر راه خود بردارند، هزینه می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال قرار می‌شود هر سوژه‌ای را که این اراذل از سر راه بردارند و یا وادار به سکوت کنند رقم ۸۰ میلیون تومان وجه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این اراذل خانه مدیر فعلی را به آتش می‌کشند، گفت: این افراد پسر یکی دیگر از مدیران را که حدوداً ۲۶ سال دارد به‌قصد مرگ کتک می‌زنند و با قمه به او حمله می‌کنند، اما خوشبختانه این فرد به‌خلاف اینکه ۱۵ سانت از قمه در قلبش فرو رفته بود زنده می‌ماند.

آتش‌زدن خودروی منشی شرکت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین خودروی منشی شرکت را که از تمام جزئیات و موارد مالی و رابطه‌های پنهان این شرکت باخبر بوده است به آتش می‌کشند و یک نفر از کارکنان شرکت را هم در غرب تهران مورد اصابت ضربات قمه قرار می‌دهند.

رحیمی با بیان اینکه در مجموع این اراذل و اوباش اجیرشده ۴ سوژه را مورد حمله قرار می‌دهند و خسارت وارد می‌کنند گفت: به‌دلیل حساسیت موضوع عملیات دستگیری این اراذل باید به‌صورت همزمان در سه استان و در یک زمان مشخص‌شده انجام می‌شد.

وی ادامه داد: به همین منظور یک عملیات ۴۰دقیقه‌ای به‌صورت همزمان در سه استان کشور انجام شد و تمامی این گروه اراذل و اوباش دستگیر شدند.

اراذل و اوباش این پرونده لیدر‌های اراذل و اوباش سطح‌یک تهران هستند

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا این اراذل دارای سابقه‌های کیفری هستند یا خیر، گفت: این افراد هدایتگران و لیدر‌های اراذل و اوباش سطح‌یک تهران هستند.

رحیمی در پایان گفت: اراذل و اوباش دستگیرشده به جرم خود اعتراف کرده‌اند و وکلای مدیران جدید در حال پیگیری و تکمیل اسناد و مدارک اختلاس هستند و جزء‌به‌جزء پرونده در اختیار دستگاه قضایی برای پیگیری‌های بعدی قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران، تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۷۵۹۰۰، www.asriran.com

اخبار مرتبط
برچسب ها: لیدر‌های اراذل و اوباش سطح‌یک تهران ، آتش‌زدن خودروی منشی شرکت ، اجیرکردن اراذل و اوباش نیابتی در ۳ استان ، تهدید کردن مدیران جدید از سوی مدیران قبلی یک شرکت ، اجیر کردن اراذل و اوباش برای تهدید کردن مدیران قبلی چند شرکت ، جدیدترین پرونده درگیری اراذل و اوباش ، اجیر کردن اراذل و اوباش توسط یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور ، اجیر کردن اراذل و اوباش برای تهدید مدیران آگاه شده به اختلاس هلدینگ ، برملاشدن اختلاس یک شرکت دولتی ، مخفی نگه‌داشتن اختلاس یک شرکت دولتی با کم گرفتن از اراذل و اوباش ، لیدر‌های اراذل و اوباش ، کمک گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی نگهداشتن اختلاس یک هلدینگ ، تهدید مدیران یک شرکت برای برملا نشدن یک اختاس ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت ، اختلاس مالی یک شرکت بزرگ ، اختلاس ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومانی یک هلدینگ بزرگ ، برملا شدن اختلاس ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومانی یک هلدینگ بزرگ ، تهدید افراد آگاه به اختلاس یک هلدینگ از طریق اراذل و اوباش
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین