پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
افزایش شش برابر هزینه ی اجاره ورزشگاه آزادی اتفاقی بود که می توانست برای این دو باشگاه هزینه میلیاردی ایجاد کند اما اکنون این موضوع منتفی است.

شعار سال: موضوع اجاره ورزشگاه آزادی توسط دو باشگاه سرخابی پایتخت و رقم قرارداد باشگاه ها با این مجموعه هر ساله در ابتدای فصل تبدیل به موضوعی جنجالی می شود.

این دو تیم پرهوادار که بازی های داخل خانه خود را در این ورزشگاه برگزار می کنند، فصل گذشته برای هر بازی رقم 58 میلیون تومانی را برای انجام هر بازی در این ورزشگاه پرداخت می کردند اما روزهای گذشته خبری پیرامون 6 برابر شدن رقم قرارداد مجموعه ورزشی آزادی منتشر شد که با توجه به انجام 15 دیدار خانگی برای این دو تیم در یک فصل، هزینه 5 میلیاردی برای این دو تیم ایجاد می کرد.
طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت و گو با ورزش سه با رد این خبر گفت: 6 برابر شدن رقم قرارداد مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون فوتبال، پرسپولیس و استقلال صحت ندارد. فصل گذشته رقم قرارداد ما 58 میلیون تومان بود اما امسال هنوز رقمی به ما ابلاغ نشده اما پیش بینی ما این است که رقم جدید بعد از اعلام کارشناس دادگستری، عددی بین 60 تا 70 میلیون تومان است.
او در توضیح این موضوع که چرا رقم 340 میلیون تومانی در رسانه ها مطرح شده است، تصریح کرد: در ابتدای فصل قرار بود تا تبلغات محیطی در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد اما با منتفی شدن این موضوع، رقم 340 میلیون منتفی شد. نگاه ما به فدراسیون فوتبال، پرسپولیس و استقلال نگاه ملی است و هیچگاه تصمیمی نخواهیم گرفت که به ضرر این باشگاه ها باشد.
طباطبایی در پایان درباره میزان بدهی این سه مجموعه به ورزشگاه آزادی بیان کرد: میزان بدهی فدراسیون، استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته رقمی بیش از 1 میلیارد تومان است اما همانطور که گفتم، ما نگاهی ملی به این باشگاه ها داریم و وظیفه داریم تا از آنها مراقبت کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 آذر 95 ، کد مطلب: 1251394: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین