پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
بررسی آمار و ارقام بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد بودجه موسسات پژوهشی زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی در سال آینده ۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان خواهد بود. از بین رفتن حجم زیادی از محصولات کشاورزی در نتیجه آفت‌ها و سرمازدگی افراطی محصولات، تبدیل ۳۰ تا ۳۵ درصد از محصولات کشاورزی به ضایعات و بهره‌وری بسیار پایین تولید محصولات، موضوعاتی است که کارشناسان می‌گویند تخصیص بودجه‌های مذکور خروجی چندانی نداشته است.

شعار سال: بررسی آمار و ارقام بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد بودجه موسسات پژوهشی زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی در سال آینده ۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان خواهد بود.

مشخص است تخصیص بودجه از طرف دولت به این بخش‌ها، باید در سیاستگذاری بخش کشاورزی کشور به کار گرفته شده و منجر به افزایش بهره‌وری تولید، کاهش مصرف و بهینه‌سازی مصرف آب باشد، اما کارشناسان معتقدند هیچ ردپایی از نتایج این مطالعات در بخش تولیدات کشاورزی کشور قابل مشاهده نیست.

۴۳۰۰ میلیارد تومان بودجه نهاد‌های پژوهشی وزارت جهادکشاورزی کجا می‌رود؟
از بین رفتن حجم زیادی از محصولات کشاورزی در نتیجه آفت‌ها و سرمازدگی افراطی محصولات، تبدیل ۳۰ تا ۳۵ درصد از محصولات کشاورزی به ضایعات و بهره‌وری بسیار پایین تولید محصولات، موضوعاتی است که کارشناسان می‌گویند تخصیص بودجه‌های مذکور خروجی چندانی نداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۱۵۱۳۳۸،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین