پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
بارها درباره انتصابات غیر شایسته سالارانه و رانتی و فامیل بازی در دولت تذکر داده ایم و تحلیل ها نوشته ایم. درباره آقای ساداتی نژاد که جای خود دارد. بارها تذکر داده ایم که ایشان توان مدیریت وزارت مهم جهاد کشاورزی در کشوری که 80 میلیون نفر جمعیت دارد را ندارند. امنیت غذایی در جهان کنونی مهم ترین مسئله و گزینه برای قدرت کشورهاست. که متاسفانه با بی تجربگی عده ای که فقط برای صندلی آمده اند، در کشور ما به خطر افتاده است. آقای رئیسی هم که گویی به گونه ای دچار تعارف با وزرا هستند و اقدامی برای جایگزین های مطلوب تر انجام نمی دهند. ما مانده ایم و این وزرای ناکاربلد و فرصت هایی که از دست می روند. این بی تجربگی آقای ساداتی نژاد به حدی نمایان است که در بازدیدی که رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی های داخلی داشتند، ایشان را مورد عتاب قرار دادند. رهبر معظم انقلاب گزارش‌های ساداتی نژاد را نه درباره تحلیل‌های خاص و پیچیده که ممکن است محل بحث‌های کارشناسی باشد، که درباره تناژ تولید گندم زیر سوال برد که نشان می‌دهد با یک وزیر بسیار ضعیف و ماقبل مساله روبرو هستیم. به صورتی که حتی سازوکار روشنی برای اندازه گیری میزان تولید گندم در کشور طراحی و ایجاد نکرده است. رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که ادعای شما درباره تولید گندم حسی است! و این گزاره معنای روشنی دارد.

شعار سال: رهبر معظم انقلاب کدام وزیر رئیسی را در نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برگزار شد، عتاب کرد که موردتوجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.

آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان بازدید ۳ ساعته از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های مختلف، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی را به شدت عتاب کرد که موردتوجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت و از خود سوال می‌کنند که چه نوع مدیریتی در این وزارتخانه حاکم می‌باشد که این چنین باعث ناراحتی رهبر معظم انقلاب شده است.
رهبر معظم انقلاب کدام وزیر رئیسی را عتاب کرد؟

سوء مدیریت ساداتی نژاد گسترده است و مواردی مانند انتصاب چهره‌های اصلاح طلب فعال در شهرداری تهران مانند سعید راد در مناصب مهم، ابهام هزاران میلیارد تومانی در خرید میوه شب عید سال گذشته، فاجعه سومدیریت برای واردات نهاده‌های دامی با خلق پول پرقدرت ۳۰ هزار میلیارد تومانی که به افزایش ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی تقدینگی انجامید و البته نهاده‌ها هم تا ۴۰ درصد گران خریداری شد؛ در بانک کشاورزی و اخبار منتشره درباره انتصاب‌های خاص ایشان در فضای رسانه‌ای باعث شده است تا این چهره بی تجربه که از مجلس شورای اسلامی راهی دولت محرومان شد، گزینه تغییر فوری باشد که تعلل دولت در این باره باعث از دست رفتن فرصت‌ها شده است.

رهبر معظم انقلاب گزارش‌های ساداتی نژاد را نه درباره تحلیل‌های خاص و پیچیده که ممکن است محل بحث‌های کارشناسی باشد، که درباره تناژ تولید گندم زیر سوال برد که نشان می‌دهد با یک وزیر بسیار ضعیف و ماقبل مساله روبرو هستیم. به صورتی که حتی سازوکار روشنی برای اندازه گیری میزان تولید گندم در کشور طراحی و ایجاد نکرده است.

رهبر معظم انقلاب کدام وزیر رئیسی را عتاب کرد؟
رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که ادعای شما درباره تولید گندم حسی است! و این گزاره معنای روشنی دارد.

رهبر معظم انقلاب در یک جمله تاریخی که باید درباره آن به طور جداگانه تحلیل ارائه شود، تاکید کردند که باید بر تولید گندم دیم متمرکز شد که از منظر متخصصان محیط زیست و کشاورزی حاوی معانی عمیقی است.

گفتگوی رهبر انقلاب با وزیر کشاورزی در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل را ببینید.

تعداد بازدید : 187

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه مطالعاتی تحریریه، تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۳۹۹۰، www.tahririeh.com

اخبار مرتبط
برچسب ها: آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ، بازدید رهبر از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی ، بازدید رهبر از نمایشگاه توانمندی های صنایع داخلی ، عتاب رهبر به سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، ناراحتی رهبر انقلاب از جواد ساداتی نژاد ، سوء مدیریت ساداتی نژاد در وزارت جهاد کشاورزی ، سوء مدیریت ساداتی نژاد در جهاد کشاورزی ، عملکرد ساداتی نژاد در وزارت جهاد کشاورزی ، اهمال ساداتی نژاد در وزارت جهاد کشاورزی ، تخلفات ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، ابهام هزاران میلیارد تومانی در خرید میوه شب عید سال گذشته ، ساداتی نژاد چه کرده که مورد عتاب رهبری قرار گرفته ، چرا ساداتی نژاد باعث ناراحتی رهبر شد؟ ، ناراحتی رهبری از عملکرد ساداتی نژاد ، سومدیریت ساداتی نژاد برای واردات نهاده‌های دامی ، ابهام هزاران میلیارد تومانی در خرید میوه شب عید توسط سازمان تعاون روستایی ، انتصابات مسئله دار ساداتی نژاد در جهاد کشاورزی ، تغییر ساداتی نژاد در کابینه رئیسی ، درخواست برای تغییر ساداتی نژاد ، تعلل دولت در برکناری ساداتی نژاد ، تحلیل ساداتی نژاد از تناژ تولید گندم ، ادعای ساداتی نژاد درباره تولید گندم در حضور رهبر ، تحلیل رهبر از ادعای ساداتی نژاد درباره تولید گندم ، ساداتی نژاد چه تخصصی در حوزه کشاورزی دارد؟ ، تولید گندم در دوره ساداتی نژاد چقدر شد؟ ، چرا ساداتی نژاد درباره اصول کشاورزی پرت و پلا می گوید؟ ، ادعاهای آبکی ساداتی نژاد درباره مسائل کشاورزی ، پیشنهاد رهبر برای تولید گندم دیم ، ساداتی نژاد حتی نمی داند که باید در شرایط خشکسالی گندم دیم تولید کنیم ، ساداتی نژاد چرا وزیر جهاد کشاورزی شد؟ ، چرا امنیت غذایی 80میلیون نفر دست یک نفر بی تجربه و تخصص افتاده؟ ، آقای ساداتی نژاد امنیت غذایی مردم در خطر است ، ساداتی نژاد شایستگی وزارت جهاد کشاورزی را دارد؟ ، توصیه رهبر به ساداتی نژاد برای ارائه آمار تولید گندم با دلیل و منطق نه از روی احساس ، آرمان گرایی ساداتی نژاد در میزان تولید گندم کشور ، ساداتی نژاد درباره تولید گندم دیم اطلاعات دارد؟ ، ساداتی نژاد توان مدیریت بحران غذای کشور را دارد؟
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین