پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
باتوجه‌به اینکه چند روزی تا شروع ایام نوروز باقی نمانده است هیچ‌گونه آثاری از این خط‌کشی مشاهده در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود.یاسوج به‌عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین و پر گردشگرترین شهر در این استان چهارفصل جنوب کشور محسوب می‌شود که ایام نوروز مملو از جمعیت است همین امر نیز می‌طلبد مسئولین حوزه شهری در این چند روز باقی‌مانده تا ایام نوروز اقدام به خط‌کشی خیابان‌های شهر یاسوج کند.

شعار سال: خط کشی راه‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد؛ اما مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه خط‌کشی خیابان محروم است.

با رشد شهرنشینی و پیدایش اتومبیل و همه‌گیرشدن استفاده از آن، نیاز به ایجاد مقررات و قوانین برای استفاده بهینه از این فنّاوری نوین امری ضروری به نظر می‌رسد و مسلماً یکی از نخستین مواردی که نیاز به تغییر و قانونمندی جهت افزایش ایمنی مردم داشت، مسیر رفت‌وآمد وسایل نقلیه بود.

در این میان یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به ایمنی خیابان‌ها، علائم هشداردهنده‌ای همچون خط‌کشی‌ها هستند که علاوه بر ایجاد زیبایی شهری موجب کاهش تخلفات شده و باتوجه‌به رنگ و فرم آگاهی راننده را نسبت به مسیر موردنظر افزایش می‌دهند.

قابل‌رؤیت بودن و درخشندگی خطوط معابر در طی شبانه‌روز یکی از مهم‌ترین نکات در خط‌کشی معابر است.

باتوجه‌به اینکه چند روزی تا شروع ایام نوروز باقی نمانده است هیچ‌گونه آثاری از این خط‌کشی مشاهده در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود.

این خطوط همچنین نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه دارند و می‌توانند بدون منحرف‌کردن توجه راننده از مسیر هشدار‌های لازم و پیام‌های ایمنی را به وی منتقل کنند.

یاسوج به‌عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین و پر گردشگرترین شهر در این استان چهارفصل جنوب کشور محسوب می‌شود که ایام نوروز مملو از جمعیت است همین امر نیز می‌طلبد مسئولین حوزه شهری در این چند روز باقی‌مانده تا ایام نوروز اقدام به خط‌کشی خیابان‌های شهر یاسوج کند.

موضوع خط‌کشی خیابان‌ها یک از موضوعاتی است که هر مورد مطالبه‌گری مردم شهر یاسوج است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۲۲۵۳۸۴، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین