پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
اولین برنامه رزرو هتل توسط عینک گوگل به منظور راحتی در رزرو جهت توریست‌ها ارائه شد.
شعار سال: Destinia «دستینیا»، نخستین وب سایت پیشگام رزرو آنلاین هتل در اسپانیا است؛ در ماه مه 2014 این شرکت برای دادن اطلاعات مجازی در دنیای واقعی توسط عینک گوگل تاسیس شد.


گوگل با همکاری «گلوب 3 موبایل» برنامه‌ای به نام Hotel Near Me ارائه داد؛ این برنامه به توریست‌ها این امکان را می‌دهد تا راحت و سریع بتوانند در یک شهر به سادگی هتل پیدا کنند؛ کافی است این نرم افزار با عینک گوگل راه اندازی شود.

زمانی که توریست بتواند هتلی پیدا کند به طور خودکار از جزئیات آن مانند قیمت، خدمات و تصاویر مختلف اتاق‌ها مطلع می‌شود و می‌تواند توسط عینک تصاویر را مشاهده کند.

این نرم افزار به وی امکان رزرو هتل را می‌دهد؛ در واقع ابزاری راحت برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل‌های اطراف توریست است.

در این نرم افزار 230 هزار هتل در وب سایت برای دسترسی وجود دارد که توسط سیگنال‌های GPS می‌توان به آن دسترسی داشت؛ این اولین برنامه رزرو هتل توسط عینک گوگل است؛ طراحان به منظور راحتی در رزرو هتل برای توریست‌ها این فناوری را ارائه داده‌اند.



با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 شهریور ۱۳۹3 ، کد مطلب: 13930614000501، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
چه توریست های زشتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
روز به روز داریم به جامعه ای هوشمند نزدیک تر میشیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین