پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
در مورد نماد سال ۱۴۰۲ یک دوراهی پیش روی ماست. خرگوش یا گربه؛ برخی روایت‌ها سال خرگوش را سال گربه هم می‌نامند و خصوصیات مشترکی را برای آن‌ها بیان می‌کنند، سال خرگوش هر ۱۲ سال یکبار اتفاق می‌افتد و نماد طول عمر، مثبت اندیشی، شوخ طبعی، احتیاط، زیرکی، صلح، رفاه، مهارت و خودخواهی است. شاید طبق پیش بینی‌ها سال خرگوش سال خوبی برای همه باشد، اما یک نظر وجود دارد آن هم اینکه اگر در سال خرگوش به دنیا آمده اید، امسال می‌تواند برای شما مشکلاتی به همراه داشته باشد و بهترین پیشنهاد به شما این است که از تصمیم گیری‌های تغییر دهنده زندگی خودداری کنید؛ به عنوان مثال ازدواج در این سال برای متولدین سال خرگوش خوب نیست. البته شما این پتانسیل را دارید که این چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنید.

شعار سال: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که طالع‌بینی و خصوصیات سال و ماه تولد افراد و اطرافیانتان برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم، این مطلب را از دست ندهید.

 در مورد نماد سال ۱۴۰۲ یک دوراهی پیش روی ماست. خرگوش یا گربه؛ برخی روایت‌ها سال خرگوش را سال گربه هم می‌نامند و خصوصیات مشترکی را برای آن‌ها بیان می‌کنند، سال خرگوش هر ۱۲ سال یکبار اتفاق می‌افتد و نماد طول عمر، مثبت اندیشی، شوخ طبعی، احتیاط، زیرکی، صلح، رفاه، مهارت و خودخواهی است.

متولدین سال خرگوش یا همان گربه شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. آن‌ها هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند. هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد، زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

سال خرگوش یا گربه؛ سال پر امید با ثروت فراوان
خرگوش سال خوبی است؟

نخستین پرسشی که در آغاز هر سال به ذهن همگان می‌رسد این است که امسال سال خوبی است یا نه؛ پیش بینی‌ها این است که سال ۲۰۲۳ یا ۱۴۰۲ سال امید با ثروت‌های زیاد باشد و در نهایت در سال ۲۰۲۳ یا ۱۴۰۲ مردم می‌توانند منتظر رفاه، امید و آرامش باشند. از طرف دیگر امسال می‌توانیم انتظار آرامش، سکوت و تفکر را داشته باشیم.

شاید طبق پیش بینی‌ها سال خرگوش سال خوبی برای همه باشد، اما یک نظر وجود دارد آن هم اینکه اگر در سال خرگوش به دنیا آمده اید، امسال می‌تواند برای شما مشکلاتی به همراه داشته باشد و بهترین پیشنهاد به شما این است که از تصمیم گیری‌های تغییر دهنده زندگی خودداری کنید؛ به عنوان مثال ازدواج در این سال برای متولدین سال خرگوش خوب نیست. البته شما این پتانسیل را دارید که این چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنید.

خرگوش و خصوصیات خاص متولدین آن

پیشتر درباره برخی از خصوصیات سال خرگوش برایتان گفته بودیم؛ برخی معتقدند که هوشیاری، شوخ طبعی، تیزبین و باهوش بودن را هم باید به ویژگی‌های قبلی اضافه کرد. افرادی که در سال‌های خرگوش متولد می‌شوند، ویژگی‌های خرگوش‌های واقعی را دارند که در بیشتر مواقع ساکت هستند، اما در صورت نیاز سریع عمل می‌کنند. به طور کلی خرگوش‌ها مثبت، ملایم و ظریف هستند.

آن‌ها در عین اینکه آزادی را دوست دارند، اما زمانی که اهدافی را تعیین می‌کنند، بدون حواس پرتی برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. هر چند که برای خود سختگیر هستند، اما با دیگران مدارا می‌کنند. طبق زودیاک چینی افرادی که در سال خرگوش به دنیا می‌آیند روحیه‌ای ملایم و خوش برخورد دارند. نقاط قوت متولدین این سال ظرافت، نگاه هنری برای طراحی و توجه به جزئیات است.

اگرچه خرگوش‌ها مهربان و آرام به نظر می‌رسند، اما در واقع نسبت به غریبه‌ها بدبین هستند. آن‌ها به راحتی به دیگران اعتماد نمی‌کنند و بعید است که فریب دیگران را بخورند. با این حال، آن‌ها رفتار‌های مودبانه‌ای در محیط‌های اجتماعی دارند.

اما برای متولدین سال خرگوش نقاط ضعفی هم وجود دارد. برخی کسانی که در سال خرگوش متولد شده اند، در تصمیم گیری بیش از حد حساس و محتاط هستند. آن‌ها ممکن است وانمود کنند که به چیزی اهمیت نمی‌دهند با این حال در اعماق وجودشان به آن اهمیت می‌دهند.

زنان و مردان خرگوشی چه خصوصیاتی دارند؟

زنان سال خرگوش علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و فروتن، قلب پاکی نیز دارند. زنان خرگوش بسیار عاقل و خوش برخورد هستند. آن‌ها همیشه جلوه‌ای ظریف و مهربان از خود در ذهن افراد به جا می‌گذارند و از هیچ رفتار ناشایست خوششان نمی‌آید. آن‌ها همچنین در تجارت با استعداد هستند، در کار با ملاحظه هستند و به راحتی می‌توانند موضوع اصلی را مشخص کنند.

ویژگی مردان سال خرگوش این است که همیشه با مردم مودبانه رفتار می‌کنند، با لبخندی ملایم که باعث می‌شود مردم احساس کنند آن‌ها قابل اطمینان و صمیمی هستند. مردان سال خرگوش زمانی که با مشکلات سخت مواجه می‌شوند هرگز دلسرد نمی‌شوند بلکه در تلاش برای یافتن راه حل‌ها پافشاری می‌کنند. این بدان معناست که آن‌ها در نهایت به موفقیت بزرگتری دست می‌یابند.

خرگوش‌ها روشنفکر و دانشمند هستند و از یک شغل خوب و همچنین ثروت زیادی برخوردار می‌باشند. خرگوش‌ها در زمینه‌های خوشنویسی و نقاشی و همچنین خیاطی و آشپزی مهارت دارند.

ارتباط زودیاک چینی با عناصر مهم و انتخاب آن به عنوان چهارمین حیوان

جالب است بدانید هر سال زودیاک چینی با یکی از پنج عنصر مرتبط است؛ آب، چوب، آتش، زمین و فلز. در سال ۲۰۲۳، سال خرگوش به عنصر آب متصل است. خرگوش‌های آبی افرادی آرام، متفکر و صمیمی هستند. خرگوش‌های آبی کارمندانی آرام، اما مؤثر و با حافظه عالی هستند. با این حال آن‌ها سریع تصمیم نمی‌گیرند و خیلی اهل ریسک نیستند.

خرگوش چهارمین حیوانی بود که در مسابقه امپراتور جید به خط پایان رسید. برای برنده شدن در مسابقه‌ای که برگزار شد، حیوانات باید از رودخانه‌ای با جریان‌های سریع آب عبور می‌کردند و به خط پایان در ساحل می‌رسیدند.

خرگوش در راه رسیدن به خط پایان مسابقه و برای عبور از رودخانه از یک سنگ بر روی سنگ دیگر می‌پرید، اما در طول راه لیز خورد. او به یک کنده شناور در آب رودخانه چسبید و توانست راه خود را تا خط پایان شنا کند و به جایگاه چهارم برسد.

برخی می‌گویند که اژد‌ها خرگوش بیچاره را دید که روی کنده شناور بود و نفسی از هوا بیرون داد تا به او کمک کند سالم به خط پایان برسد.

تقابل خرگوش با اعداد، روزها، رنگ و ...

قطعا این جمله به گوشتان خورده است که "عدد شانس من عدد ... است"؛ متولدین خرگوش دو مدل شانس برای اعداد دارند؛ یکی اعداد ۳، ۴ و ۶ و اعداد دور رقمی ۳۴ و ۴۶ و در مورد روز‌ها هم ۲۶، ۲۷ و ۲۹ و اگر بخواهید در مورد ماه‌ها هم بدانید، چهارم، هشتم و یازدهم ماه قمری برای آن‌ها به عنوان روز شانس ثبت شده است. اما چیز‌هایی که برای خرگوش‌ها بدشانسی می‌آورند؛ اعداد یک، ۷ و ۸ و رنگ‌های قهوه‌ای تیره، زرد تیره و سفید است.

بهترین مشاغل برای خرگوش‌ها در زمینه‌های آموزش، باغبانی و پرورش گل و گیاه، مذهب، مراقبت‌های بهداشتی، پزشکی، پلیس، قاضی، نویسنده، موسیقیدان، هنرمند، معمار و سیاست است. پیشنهاد می‌شود که خرگوش‌ها باید از مشاغل بیش از حد رقابتی اجتناب کنند، زیرا شخصیت ملایم و خوش بین آن‌ها را از رقابت با دیگران خسته می‌کند.

در طول سال نو قمری، هدیه دادن پاکت‌های قرمز رنگ حاوی پول که برای خوش شانسی است، یک سنت است. استفاده از چای، میوه، شیرینی و لباس نو و لوازم منزل نیز سفارش شده است. در سال خرگوش هر کالایی با نقش خرگوش هدیه‌ای عالی خواهد بود؛ و در نهایت مشهورترین افراد متولد سال خرگوش، مایکل جردن (بسکتبالیست)، جانی دپ (بازیگر)، کیت وینسلت (بازیگر)، تایگر وودز (گلف باز) و لیونل مسی (ستاره فوتبال) هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدارنیوز، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۶۷۷۲، www.didarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین