پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
‌رئیس هیأت هاکی لرستان، عمل نکردن به وعده‌ها را باعث نزول هاکی این استان قلمداد کرد.

شعارسال: حسن اباذری، با اشاره به شرکت نکردن تیم لرستان در لیگ برتر امسال، اظهار کرد: فصل گذشته با مشکل‌های زیاد که عمده آنها مالی و کمبود سالن برای تمرین بود، در لیگ شرکت کردیم اما دیگر نمی‌توانستیم امسال با آن شرایط تیمداری کنیم.

وی تصریح کرد: پیش از شروع فصل گذشته، استاندار لرستان در حضور آقای بهرام شفیع رئیس فدراسیون و اصحاب رسانه قول داد که 100 میلیون تومان برای تیمداری به هیأت کمک می‌کند اما از آن مبلغ فقط 14 میلیون تومان به ما رسید.

اباذری اضافه کرد: براساس آن قول، تیم را بستیم و با بازیکن‌های مطرح لرستانی که از سایر تیم‌ها پیشنهاد داشتند، قرارداد منعقد کردیم که حدود 55 میلیون تومان مجموع قراردادها بود و علاوه بر آن هزینه‌های جانبی دیگری نیز داشتیم.

تنها داور لرستانی که در جام جهانی قضاوت کرده، یادآور شد: چون آن وعده و برخی دیگر از وعده‌های داده شده، عملی نشد در بین بازی‌ها چند هاکی‌باز لرستانی به تیم‌های دیگر پیوستند و همین باعث تضعیف تیم ما شد و در نهایت چهارم شدیم و اگر آن بازیکن‌ها جدا نمی‌شدند، بدون شک روی سکو می‌رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس وعده‌ها من هم به بچه‌ها قول می‌دادم و چون عملی نمی‌شدند، من دروغگو می‌شدم. خیلی از شرایط موجود خسته شده‌ام و حتی به رئیس فدراسیون گفتم دیگر در هیأت کار نمی‌کنم اما قبول نکرد.

وی بیان کرد: از آقای عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که خیلی به هیأت کمک کرد اما واقعیتش وعده‌ها باعث نزول هاکی لرستان شده و دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت در هیأت ندارم.

www.dulme.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین