پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۸۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
قائم مقام سازمان اموال تملیکی گفت: ٣ هزار و ۵٨۴ دستگاه خودرو در خرداد ماه به مزایده گذاشته می‌شود که از این تعداد ٢ هزار و ٨٩٧ دستگاه خودرو سبک، ٣٠٠ دستگاه خودرو سنگین، ٣۶٩ خودرو و ادوات راهسازی و ١٨ دستگاه ماشین آلات کشاورزی هستند که متقاضیان از هستم خرداد ماه تا ١۴ خرداد فرصت بازدید دارند و هفدهم خرداد ماه پاکت‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند.

شعار سال: صاحب حجتی قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح انبار اموال تملیکی در مبارک آباد با بیان اینکه دغدغه ما صیانت از اموال بیت المال از این رو اقدام تو ساماندهی انبار‌ها و کالا‌های متروکه کرده‌ایم، اظهار داشت: در سال گذشته به همت و همکاری دستگاه‌های مربوطه کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در سراسر کشور تعیین تکلیف شدند.


آغاز مزایده بزرگ خودرو‌های خارجی متروکه در خرداد ماه ۱۴۰۲

وی ادامه داد: به گفته وزیر اقتصاد، سازمان اموال تملیکی سازمان رکوردهاست بطوریکه آمار‌های رشد در این سازمان بالای ١٠٠ درصد بوده و در سال گذشته توانستیم ٣١ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف کنیم و رشد ۴۵٠ درصدی در بخش فروش داشتیم، همچنین اعاده کالا رشد ١٢٠۵ درصدی داشت و توانستیم تابوی انهدام خودرو‌های آمریکایی را بشکنیم و برای اولین بار چندین دستگاه خودروی آمریکایی را منهدم کردیم. از دیگر اقدامات تعیین تکلیف خودرو‌های متروکه بود که به مزایده رسید و سامانه یکپارچه اموال تملیکی را که چندین سال روی زمین مانده بود در چند استان کار خود را شروع کرده و در مرداد ماه سال جاری به طور کامل در کل کشور به اجرا می‌رسد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با اشاره به ضرورت افزایش انبار‌ها برای صیانت از اموال بیت‌المال گفت: در حال حاضر تعداد انبار‌های سازمان اموال تملیکی ٨٠ باب است و ١۴۴ سوله در اختیار داریم هر چند در طول یک سال گذشته فضای نگهداری از اموال رشد قابل توجهی ۵۶ هزار متر مربع رشد داشته، اما تعداد انبار‌های ملکی سازمان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

حجتی از آغاز مزایده خودرو موجود در اموال تملیکی خبر داد و گفت: ٣ هزار و ۵٨۴ دستگاه خودرو در خرداد ماه به مزایده گذاشته می‌شود که از این تعداد ٢ هزار و ٨٩٧ دستگاه خودرو سبک، ٣٠٠ دستگاه خودرو سنگین، ٣۶٩ خودرو و ادوات راهسازی و ١٨ دستگاه ماشین آلات کشاورزی هستند که متقاضیان از هستم خرداد ماه تا ١۴ خرداد فرصت بازدید دارند و هفدهم خرداد ماه پاکت‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند جزییات این مزایده را از سایت اموال تملیکی و در سامانه تدارک دولت مشاهده کنند و اطلاعات آن بارگذاری شده‌است.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی در پاسخ به سوالی درباره شرایط متقاضیان برای شرکت در این مزایده و میزان ضمانت برای ثبت تقاضا گفت: متقاضیان برای ثبت رقم و شرکت در این مزایده باید توکن داشته باشند و هم افراد حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های دولتی می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و برای شرکت در این مزایده باید ١۵ درصد مبلغ به عنوان ضمانت ارایه شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۷۶۹۶۳، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین