پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: اردوی جهادی خدمات رسانی به مناطق محروم در روستاهای صفاک بخش مرکزی اهواز و سراب بخش سوسن ایذه برگزار شد.
شعار سال: سید فتح الله هاشم نژاد اظهار کرد: جهادگران در قالب این اردوی جهادی خدمات موثر و گسترده ای را در حوزه های بهداشتی و درمانی و همچنین آموزشی و فرهنگی ارائه کردند.

وی افزود: هدف اصلی این اردوها محرومیت زدایی از مناطق روستایی استان و تقویت روحیه نوع دوستی در داوطلبان جمعیت است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز تصریح کرد: در این برنامه، ۲۵۰ کیف و بسته نوشت افزار، البسه گرم، پتو، بسته های بهداشتی و سبد های غذایی بین دانش آموزان و نیازمندان توزیع شد.

هاشم نژاد ادامه داد: با همت پزشکان و کارشناس بینایی سنجس داوطلب جمعیت ویزیت رایگان اهالی و غربالگری تنبلی چشم و بررسی وضعیت بینایی دانش آموزان بررسی و با مساعدت خیرین مقرر شد عینک دانش آموزان نیازمند دارای ضعف بینائی، خریداری و ارسال شود.

وی، یکی دیگر از اهداف این اردوها را افزایش آگاهی های امدادی و بهداشتی روستاییان دانست و گفت: در این برنامه سه روزه که از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهرماه جاری برگزار شد، روستاییان در خصوص نحوه صحیح پناه گیری در زلزله، کمک های اولیه در عقرب گزیدگی ها، زخم ها و شکستگی ها و نحوه صحیح رعایت بهداشت دهان و دندان نیز آموزش های لازم را دیدند

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:18 مهر 1395، کد مطلب: 3791073، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین