پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و نماینده مردم تهران نسبت به ناآشنایی رگولاتوری فناوری‌های مالی ایران با مفهوم رگ‌تک اظهار تأسف کرد و گفت‌: نهاد غیرقانونی ساترا و شاپرک نتیجه این نا‌آشنایی هستند.

شعارسال: دومین سمینار رگ‌تک ایران امروز در آکادمی ایرانسل با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی برگزار شد. مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس در اختتامیه سمینار گفت: در طول تاریخ یکی از وظایف ذاتی دولت‌ها این بوده که زندگی کردن را برای شهروندان‌شان آسان کنند، زیرا یکی از موضوعات و چالش‌هایی که در طول سال‌ها با شکل‌گیری دولت‌ها و بزرگتر شدن نقش آن‌ها در زندگی روزمره مردم شکل گرفت، دست‌و‌پنجه نرم کردن با بروکراسی ایجادشده از سوی دولت‌ها بود.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس: ساترا و شاپرک غیرقانونی هستند

مجتبی توانگر با بیان اینکه امروزه اگرچه ریشه رگ‌تک را می‌توان از دنیای فناوری مالی دانست گفت:، اما آن را می‌توان فراتر از دنیای مالی دید، چراکه رگولاتوری در تمامی حوزه‌ها بیش از هر زمان دیگری نیازمند فناوری و نوآوری است. از موضوعات مهم در انقلاب صنعتی چهارم، تبیین و تصریح قواعد و مفهوم رگولاتوری است.

متاسفانه نهاد‌های رگولاتوری در حوزه فناوری مالی، اقتصاد دیجیتالی و دانش‌بنیانی در کشور حتی با مفهوم رگولاتوری آشنا نیستند، نهاد غیرقانونی ساترا و شاپرک از این جنس هستند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 11خرداد1402، کدخبر: 3008259،www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین