پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
اگر آبادانی-برزیلی هستید که نیازی به خواندن این مطلب ندارید. عینک دودی زدن، از صفات بارز مردم آبادان است. اما اگر برایتان جالب است که بدانید، چرا پس از زدن عینک دودی خوشتیپ تر می شوید، به ما بپیوندید. این چه لُعبتی است که به چشم خود می زنیم و ما را از این رو به آن رو می کند؟

شعار سال: می خواهید باور کنید، می خواهید باور نکنید، یک نفر هست که موضوع پایان نامه دکترایش "تأثیر عینک دودی بر خوش تیپی” بوده ، که از قضا طرف آبادانی هم نیست، یک انگلیسی لوبیا خور است. خانم پروفسور ونسا براون تعریف می کند: "یک روز که برای خرید به سوپر مارکت می رفتم، با وجودیکه لباسی با طرح شلوغ پلوغ پوشیده بودم شدیداً احساس خوش تیپی می کردم. چون عینک دودی به چشمم زده بودم.”

اولین دلیلش می تواند این باشد که تقارن خوشگل تر است. خودمانیم، بعضی ها چشمانشان فرقی با چشم سیب زمینی ندارد. چشم راست در نزدیکی های سوراخ بینی سر درآورده و چشم چپ زیر خط ریش استتار کرده است. مشخص است که با زدن عینک دودی مناسب این عدم تقارن مرتفع شده و آدم مثل کیانو ریوِز در ماتریکس می شود.

خاصیت دیگر عینک دودی این است که استخوان بندی صورت آدم را بسیار خوش تراش و داوینچی-ساز نشان می دهد. طرف بدون عینک دودی شبیه اُرک های فیلم ارباب حلقه هاست و با عینک دودی شکل جان تراولتا در فیلم اَره ماهی می شود.

عینک آفتابی (که در بین آمریکایی ها به Shades معروف است) حس مرموزانه ای را هم با خود القاء می کند. می گویند چشم دریچه دل است و تقریباً با نگاه کردن به چشم افراد می توان تا حدودی از راز دل شان خبردار شد. البته هر کسی که عینک دودی به چشمش بود الزاماً آلن دلونِ باکلاسی نیست که رازِ سوفیا لورنی را در دل داشته باشد، شاید بر اثر دعوایی سر جا پارک ماشین در حوالی دروازه غار، مُشتی پای چشمش خورده و یا شب دمرو خوابیده و چشم هایش قلمبه شده که می خواهد آنها را مخفی کند.

عینک های دودی از سوی افراد معروف نیز مورد استفاده قرار می گیرند اما به منظور شناخته نشدن.

امروزه دیگر کار از این حرف ها گذشته، عینک های دودی جدید نه تنها افراد را خوش تیپ تر جلوه می دهند، بلکه دنیا را نیز باکلاس تر نشان می دهند. عینک هایی ساخته شده است که با در اختیار داشتن سنسورهای پیشرفته از خستگی چشمان شما مطلع شده و با ارسال پیامی به گوشی تان می گویند که چشمانتان نیاز به استراحت دارند. یا شرکتی به نام TENS ، عینک هایی تولید کرده است که دنیا را شبیه اینستاگرام به شما نشان می دهد. حالا شما بگردید دنبال خوش تیپی.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از وبلاگ بامیلوبلاگ، تاریخ انتشار: ـ ، کد مطلب: ـ، http://blog.bamilo.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین