پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل می‌گوید، تکمیل آزادراه اصفهان - شیراز نه فقط جاذبه‌های گردشگری را در این منطقه توسعه می‌دهد، بلکه فاصله این دو شهر را 134 کیلومتر کوتاه می‌کند.

شعار سال:

سعید محمدزاده افزود: با ساخت این آزاد راه زمان سفر خودروهای سواری به 100 دقیقه، اتوبوس به 115 دقیقه و مینی‌بوس به 140 دقیقه کاهش می‌یابد و با توجه به روسازی بتونی این آزادراه برای نخستین بار در کشور، آلودگی‌های زیست ‌محیطی نیز در منطقه کاهش می‌یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک عبوری خودروها از محور موجود روزانه 17 هزار خودرو است و پیش‌بینی می‌شود در سال 1397 که نخستین سال بهره‌برداری از آزادراه اصفهان - شیراز است حدود 13 هزار خودرو از محور موجود عبور کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزادراه اصفهان- شیراز در سال 1397 خبر داد و با اشاره به‌موقعیت ویژه این آزادراه در اتصال دو قطب گردشگری کشور، مسیر این طرح را به لحاظ جاذبه‌های گردشگری دارای ویژگی‌های بارزی دانست که موجب توسعه جاذبه‌های گردشگری این دو استان می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی طول قطعات در دست ساخت این آزادراه را 210 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این آزادراه در فاصله هشت کیلومتری قبل از شهر ایزدخواست شروع می‌شود و در امتداد شمال به جنوب تا شمال شیراز ادامه می‌یابد و ضمن عبور از کنار رودخانه ایزدخواست و آبادی‌های خسرو شیرین، منطقه کوهستانی چهاردره، شرق یاسوج، تنگ براق، غرب سد ملاصدرا، شرق آبشار مارگون و بهشت گمشده و کام فیروز در نقطه‌ای به نام تنگ خیاره در شمال شهر شیراز خاتمه می‌یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران
، تاریخ انتشار 7 آذر 1395، شماره انتشار: 6369 شماره صفحه: 6
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین