پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار به مردم کهگیلویه بزرگ قول داد که سد آبریز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم آغاز شود.

شعار سال: " سیدعلی احمدزاده" در مراسم گرامیداشت ارتحال خمینی (ره) در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، با اشاره به موضوع سد آبریز، اظهارداشت: پروردگار مُتعال را شاهد می‌گیرم که در هیچ زمانی برای احداث سد آبریز نه کوتاه آمدیم و نه کوتاه خواهم آمد و برآورد کرده ایم که اگر سد آبریز احداث شود، هفت هزار میلیاردتومان برای کشاورزان کهگیلویه بزرگ سود و منفعت بهمراه دارد.

قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی سد و پتروشیمی
وی با تاکید براینکه آرزوی ما کلنگ زنی سد آبریز در کهگیلویه است و من قول می‌دهم این سد کلنگ زنی شود، خاطرنشان کرد: اولین مطالبه کهگیلویه و تحول در کشاورزی احداث سدآبریز است و در نشست نمایندگان با وزراء و در اجلاس استانداران، دو بار تکرار کردم و بلطف پروردگار قول می‌دهم سد آبریز احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود تاکیدکرد که اراده دولت سیزدهم بر این است که وضع رفاهی و معیشتی روستا‌ها در آب، گازرسانی و محور‌های ارتباطی به شرایط مطلوب برسد.

احمدزاده با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان چُرام هم ادامه داد: در دشت آهوباز مابین روستا‌های دَمدره و بُردیان، پتروشیمی و مینی پالایشگاه با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه احداث و کلنگ کارخانه اُوره نیز در این دشت به زمین زده خواهد شد که قریب به سه هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به تخصیص سه هزار و ۵٠٠ میلیاردتومان که رئیس جمهور و دولت سیزدهم وعده آن را داده بودند، تصریح کرد: با این اعتبار، وعده‌های دولت عملی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۶۴۳۰۷، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین