پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
نشست مشترک مدیران مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در راستای مبارزه با فساد و توسعه سلامت اداری برگزار شد.

شعارسال: در این نشست مشترک، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه آخرین یافته‌های علمی داخلی و خارجی پیرامون مبارزه با فساد اظهار کرد: داده‌های عملکردی موجود در دیوان محاسبات ثروت ارزشمندی است که می‌توان از آن‌ها در طراحی برنامه‌ها و اقدامات عملی در مبارزه با فساد استفاده حداکثری کرد.

همکاری دیوان محاسبات با مرکز پژوهش‌های مجلس در زمینه مبارزه با فساد

وی گفت: در حال حاضر برنامه‌های طراحی شده از جامعیت لازم برخوردار نیستند و ظرفیت‌های دیوان محاسبات می‌تواند در این حوزه گره گشا باشد.

در ادامه، رئیس مرکز آموزش و برنامه‌ریزی دیوان محسبات کشور، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری‌های مشترک در موضوع مبارزه با فساد و توسعه سلامت در بخش اداری کشور گفت: آنچه باید در قوه مقننه مبنای نظر باشد، موضوع تعدد قوانین و مقررات و تفسیرپذیری آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.

محمدی خاطرنشان کرد: بر طبق آمار و داده‌های موجود در دیوان محاسبات، ریشه و منشاء بسیاری از مشکلات به موضوع عدم رعایت قوانین و مقررات باز می‌گردد که باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

در پایان این نشست، اعضای جلسه ضمن ارائه گزارش‌های مطالعاتی انجام شده در ارتباط با مدل‌های اجرایی و عملی با قابلیت پیاده سازی متناسب با شرایط دستگاه‌های اجرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17خرداد1402، کدخبر: 1365090،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین